تاریخ اکران فیلم ورزشی جدید بن افلک و مت دیمون اعلام شد بازگشت آمازون به سینما

فیلم Air در واقع قرار است قبل از پخش در آمازون پرایم یک نمایش انحصاری داشته باشد و MGM طبق قراردادی که با برادران وارنر بسته بود، نمایش بین المللی آن فیلم را به این شرکت داده است. بن افلک که پیش از این فیلم های Gone Baby Gone، The Town، Argo و Live by Night را کارگردانی کرده بود، کارگردانی هوا را برعهده داشت که اولین فیلم او پس از 6 سال است.

اردیبهشت ماه سال جاری خبری منتشر شد مبنی بر اینکه بن افلک و مت دیمون آنها دوباره در فیلم جدیدی با یکدیگر همکاری خواهند کرد که بر اساس داستان واقعی نایک و مایکل جردن ساخته خواهد شد. حالا طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونتاریخ اکران این فیلم ورزشی مشخص شده است. آمازون و ام جی ام اعلام کرده اند که فیلم ایر در تاریخ 5 آوریل 2023 (16 آوریل 1402) در سینماها اکران خواهد شد. استودیو آمازون وظیفه اکران آمریکایی و برادران وارنر اکران بین المللی این فیلم ورزشی را بر عهده دارند.

تمرکز فیلم قرار است روی شخصیت سانی واکارو باشد که در طول فیلم شاهد تلاش او در این داستان برای امضای یکی از بزرگترین قراردادهای تاریخ دنیای ورزش خواهد بود. بن افلک، مت دیمون، جیسون بیتمن، ویولا دیویس، متیو ماهر، کریس مسینا، تام پاپا، گوستاو اسکرسگارد، جوئل گرچ، کریس تاکر، مارلون وینز و جولیوس تنون. از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم هوا حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.

آمازون و ام جی ام تاریخ اکران فیلم Air به کارگردانی بن افلک و بازی مت دیمون را تایید و اعلام کردند.

بخوانید  Loki Season 2, Episode 4: Did Marvel Just Reboot The MCU, And Other Major Questions After That Cliffhanger

بن افلک برای ساخت فیلم جدیدش از مستند Sole Man الهام گرفته است. افلک به همراه مت دیمون علاوه بر کارگردانی، فیلمنامه ایر را نیز نوشته است. بن افلک و مت دیمون بیشتر برای نوشتن فیلمنامه ویل هانتینگ خوب شناخته می شوند و برای آن اسکار بهترین فیلمنامه را دریافت کردند. افلک و دیمون اخیرا با هم بازی کرده اند و فیلمنامه The Last Duel را نوشته اند.

فیلم Air داستان تلاش سانی واکارو و فیل نایت برای بستن قرارداد با شرکت کفش مایکل جردن در دهه 80 را روایت می کند، زمانی که در آن زمان غیرممکن به نظر می رسید. اگرچه در طول فیلم ارجاعات زیادی به جردن می شود، اما او در فیلم حضور نخواهد داشت. با این حال شخصیت های دیگری مانند مادر جردن یا مربیان او حضور خواهند داشت. به لطف فروش کفش‌های کتانی Maverick، این رویداد به مهم‌ترین رابطه بین یک برند ورزشی و یک ورزشکار تبدیل شد و صنعت کفش‌های کتانی چند میلیارد دلاری را ایجاد کرد.

سریال آخرین رقص در مورد مایکل جردن