تاریخ انتشار نسخه با کیفیت Poor Things با بازی اما استون مشخص شد


صفحه اصلی شرکت تصاویر سرچ لایت و تاریخ انتشار دیجیتال بازی Poor Things with Emma Stone تایید و اعلام شد.

فیلم بینوایان آذر امسال روی پرده سینماها رفت و مورد توجه منتقدان و مخاطبان قرار گرفت. اکنون در آخر اخبار سینما و تلویزیونتاریخ اکران نسخه با کیفیت این فیلم مشخص و اعلام شده است. سرچ لایت پیکچرز اعلام کرد که نسخه دیجیتالی Poor Things در 27 فوریه 2024 (8 مارس 1402) منتشر خواهد شد. همچنین در تاریخ 12 مارس (22 مارس) شاهد انتشار نسخه فیزیکی و خانگی آن که شامل نسخه بلوری و دی وی دی فیلم بچارگان می شود خواهیم بود و در ادامه می توانید کاور نسخه فیزیکی این فیلم را مشاهده کنید:

جلد نسخه فیزیکی Poor Things

یورگوس لانتیموس، کارگردان یونانی فیلم هایی مانند The Lobster، The Killing of a Sacred Deer و The Favorite Poor Things را بر اساس فیلمنامه ای از تونی مک نامارا کارگردانی کرد. اما استون، ویلم دفو، مارک روفالو، رامی یوسف، مارگارت کوالی، جرد کارمایکل، کریستوفر ابوت، کاترین هانتر، سوزی بمبا و وین برت از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Poor Things حضور دارند.

Poor Things همچنین نامزد 11 جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم سال شد. مک نامارا قبلاً با همکاری لانتیموس The Favorite را نوشته بود. استون قبلا با لانتیموس در فیلم Sugli با لانتیموس کار کرده بود که برای آن نامزد دریافت جایزه اسکار شد. اما استون، ویلم دفو و مارگارت کوالی نیز در همکاری دیگری با لانتیموس در فیلم Kinds of Kindness بازی کردند که تاریخ اکران آن هنوز مشخص نشده است.

بخوانید  Destiny 2 Festival Of The Lost 2023: Dates, Rewards, And What's New This Year
تحریریه مجله بازی یک گیمر