تاریخ انتشار استیم Stranger of Paradise Final Fantasy Origin اعلام شد

بازی RPG اکشن Souls-like Stranger of Paradise Final Fantasy Origin تقریبا یک سال پس از انتشار اولیه به استیم می آید.

سومین و آخرین بسته الحاقی Stranger of Paradise Final Fantasy Origin در ژانویه در دسترس بازیکنان قرار گرفت و به برنامه‌های Square Enix و Team Ninja برای پشتیبانی پس از عرضه پایان داد. با این حال، این بازی نقش آفرینی روح مانند در آینده ای نزدیک راه خود را به پلتفرم دیگری باز خواهد کرد.

اسکوئر انیکس تایید کرده است که در آینده، تمامی نسخه های Stranger of Paradise Final Fantasy Origin با تخفیف دائمی به فروش می رسد. در این میان تریلر جدیدی از بازی نیز منتشر شده است که می توانید به تماشای آن ادامه دهید. در حال حاضر این بازی RPG شبیه به روح بر روی پلتفرم های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس در دسترس است. ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه شخصی را می توان تجربه کرد.

بازی Stranger of Paradise Final Fantasy Origin حدود یک سال پیش به صورت انحصاری برای کاربران فروشگاه اپیک گیمز عرضه شد اما به زودی این وضعیت تغییر خواهد کرد. در میان جدیدترین اخبار بازی، می دانیم که Square Enix از راه اندازی این اسپین آف در Steam در تاریخ 17 آوریل 1402 (6 آوریل 2023) خبر داده است. بنابراین افرادی که منتظر کشف نسخه استیم بازی بودند دیگر نباید منتظر عرضه محصول بر روی این پلتفرم باشند.

دانلود فیلم آپارات