تریلر بازی Redfall بر داستان و شخصیت‌های منفی تمرکز دارد

تریلر جدید Redfall همچنان وقایع منتهی به سقوط شهر را نشان می دهد و بازیکنان مختلف نیروهای متخاصم باید در طول مسیر با آن مبارزه کنند.

دانلود فیلم آپارات

زمانی که نفوذ این افراد در شهر گسترش یافت، مردم ناپدید شدند و فرقه های مختلف حکومت خود را آغاز کردند. زمان زیادی نگذشته بود که خورشید غروب کرد و بازماندگان را در تاریکی به دام انداخت. خون آشام های خاصی مانند The Hollow Man، Bloody Tom، Ms Whisper و The Black Sun الهه محسوب می شوند. هزاران و هزاران یادداشت برای جمع آوری در سراسر شهر وجود دارد که احتمالاً جزئیاتی در مورد خون آشام ها در اختیار بازیکنان قرار می دهد.

در میان جدیدترین اخبار بازی، باخبر شدیم که Bethesda Softworks و Arkane Studios تریلر جدیدی از Redfall را به اشتراک گذاشته اند تا جزئیات بیشتری از داستان ارائه دهند. قبل از فرود آمدن تاریکی در شهر، شرکتی به نام Aevum Laboratories به دنبال یک “درمان معجزه آسا” بود. درمان برای خون یک نمونه خاص بود که افراد با نفوذ در شرکت از آن برای تبدیل شدن به خون آشام استفاده کردند.

در Redfall، بازیکنان در نقش یکی از 4 بازمانده با توانایی های منحصر به فرد قرار می گیرند و باید شهر را پس بگیرند. مبارزه رو در رو با خون آشام ها با استفاده از سلاح گرم و ابزارهای ویژه ای مانند چوب، تنها یکی از ابزارهای موجود است. در نهایت، بازیکنان باید با هر یک از خون آشام های معروف به الهه ها مبارزه کنند. بازی Redfall در تاریخ 12 می برای Xbox Series X Xbox Series S، Game Pass و PC منتشر خواهد شد.

بخوانید  برخی از حساب های پلی استیشن به حالت تعلیق درآمده اند