تأیید عرضه بازی Sackboy: A Big Adventure برای کامپیوتر

نسخه‌ی کامپیوتر بازی Sackboy: A Big Adventure از رزولوشن 4K، نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه، نرخ تازه‌سازی متغیر، فناوری Nvidia DLSS و مانیتورهای فوق عریض پشتیبانی خواهد کرد. با اینکه جزئیاتی از دیگر گزینه‌های گرافیکی در دست نیست، اما در تابستان سال جاری پشتیبانی نسخه‌ی PC از گزینه‌های سایه‌های پویا، سایه‌های تماسی، ضدپلگی یا Anti-Aliasing و Particle Effect Raytracing Shadows فاش شد که تاکنون تأیید نشده است.

نسخه‌ی PC بازی سک‌بوی از کنترلرها و ماوس و کیبورد درکنار کنترلرهای قابل تنظیم پشتیبانی می‌کند. طرفدارها باید منتظر انتشار جزئیات بیشتری از نسخه‌ی کامپیوتر را در آینده داشته باشند. بازی Sackboy: A Big Adventure در ماه نوامبر ۲۰۲۰ در دسترس کاربران کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 قرار گرفت. این بازی از زمان انتشار میزبان چالش‌های رایگان Knit-Speedrun و پوشش‌های جدیدی در قالب به‌روزرسانی‌های تازه شده است.



منبع

دانلود ویدیو از آپارات

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که پس از شایعات فراوان نهایتا انتشار بازی Sackboy: A Big Adventure شرکت Sumo Digital برای کامپیوتر با پخش تریلر جدیدی در کانال یوتیوب PlayStation Latinoamérica تأیید شد. بازیکن‌ها نباید زمان زیادی را برای انتشار نسخه‌ی PC منتظر بمانند و این بازی پلتفرمر در تاریخ ۲۷ اکتبر (۵ آبان) به فروشگاه اپیک گیمز و استیم راه خواهد یافت. شما می‌توانید تریلر معرفی این نسخه را در ادامه تماشا کنید.

شرکت Sumo Digital با انتشار یک تریلر تأیید کرد که بازی Sackboy: A Big Adventure ازطریق فروشگاه اپیک گیمز و استیم برای کامپیوتر منتشر می‌شود.