به گفته مارول باس، فیلم Spider-Man 4 با بازی تام هالند در حال نگارش است

فیلم بعدی MCU Ant-Man and the Wasp: Quantumania است که فاز 5 MCU را آغاز می کند. در رابطه با فاز 5، فایگه به ​​EW گفت: “من به طور کلی می گویم، همانطور که در Quantumania می بینید.، این در مورد راه اندازی یک رشته مشترک بزرگ است که در مراحل بعدی اجرا می شود.”

بخوانید  اولین تریلر Rebel Moon 2 شروع نبردهای حماسی را نشان می دهد

در مورد Feige، اخیراً مشخص شد که رئیس مارول سال‌ها پیش می‌خواست او را اخراج کند، اما باب ایگر از دیزنی برای جلوگیری از این اتفاق وارد عمل شد.

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

هالند تاکنون در سه فیلم مستقل مرد عنکبوتی بازی کرده است، از جمله Spider-Man: Homecoming (2017)، Spider-Man: Far From Home (2019) و Spider-Man: No Way Home (2021). همیشه انتظار می رفت چهارمین فیلم با هالند ساخته شود، اما با توجه به اظهارات این بازیگر در مورد وقفه، طرفداران از خود می پرسند که وضعیت او چگونه است.

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید

شرایط استفاده و
سیاست حفظ حریم خصوصی

سونی مالک حقوق حضور در سینمای مرد عنکبوتی است و این شرکت در حال همکاری با مارول در فیلم‌های منتخب مرد عنکبوتی است. دوره ای بود که سونی و مارول بر سر حضور مرد عنکبوتی در MCU به بن بست رسیدند، اما در نهایت آن دو با شرایط موافقت کردند.

به گفته کوین فایگی، رئیس مارول، چهارمین فیلم مرد عنکبوتی با بازی تام هالند در دست ساخت است و داستان در حال نگارش است. صحبت کنید سرگرمی هفتگیفایگه حرف زیادی برای گفتن نداشت، اما درباره فیلم نظر داد و توضیح داد که چطور پیش می رود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

اکنون ثبت نام کنید یا وارد شوید!

بخوانید  همه بازی‌های سوئیچ، PS5 و Xbox استفاده شده B2G1 رایگان در GameStop هستند

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

اندازه:

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.