بهترین معاملات جمعه سیاه – معاملات بازی برای سوییچ، PS5 و Xbox

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بهترین معاملات بازی جمعه سیاه شامل طیف گسترده ای از بازی های ویدیویی، کنترلرها، هدست ها و محصولات فناوری مجاور است. بسیاری از محصولات بازی هستند که به پایین‌ترین قیمت تا کنون نشان داده شده‌اند، بنابراین در این هفته باید موارد زیادی را در نظر بگیرید. امیدواریم تجربه خرید شما را آسان‌تر کنیم، بهترین معاملات بازی جمعه سیاه را که تاکنون دیده‌ایم گردآوری کرده‌ایم. این یک لیست در حال اجرا است، بنابراین ما به اضافه کردن بازی های PS5، Xbox Series X ادامه خواهیم داد | S، Nintendo Switch و PC در این جمع بندی هر روز تا دوشنبه سایبر.

همچنین، به خاطر داشته باشید که قیمت GameStop اغلب با معاملات داخل فروشگاه مطابقت دارد، که اگر این آخر هفته خرید کنید، ممکن است مفید باشد.

اگر در اینجا چیزی که مورد علاقه شما باشد نمی بینید، حتما برگردید. خرده فروشان گاهی اوقات برخی از بهترین معاملات را در مورد محصولات بازی و فناوری تا زمانی که به پایان برسد برگزار می کنند در حقیقت جمعه سیاه، بنابراین این لیست در آخر هفته افزایش می یابد و مطمئناً حاوی چیزی است که می خواهید برای خود یا به عنوان هدیه در این تعطیلات بخرید.

بخوانید  فروش بهترین خرید جمعه سیاه - بهترین معاملات را بررسی کنید (14 نوامبر)

تخفیف‌های عالی بازی‌های ویدیویی جمعه سیاه، از بازی‌های انحصاری نینتندو سوییچ و پلی‌استیشن 5 با قیمت‌های پایین تا بازی‌های شخص ثالث امسال با قیمت‌های بسیار پایین، کم نیست. علاوه بر معاملات بازی، تخفیف‌های وسوسه‌انگیز برای کنترلرها، هدست‌ها و سایر لوازم جانبی ضروری وجود دارد. حتی می توانید در Xbox Series S صرفه جویی زیادی کنید یا یک بسته تعطیلات عالی Nintendo Switch خریداری کنید.