برنامه‌نویس Wolfenstein به توسعه یک بازی اول شخص جدید اشاره می‌کند

اگرچه در آگهی استخدام اشاره ای به بازی مورد بحث نشده است، اما مشاهده می شود که MachineGames در حال آماده سازی برای توسعه بازی اول شخص جدید خود است. با توجه به این عناصر، امکان شروع توسعه بازی Wolfenstein 3 دور از انتظار نخواهد بود. در گذشته، Bethesda به طرفداران سری شوتر اول شخص اطمینان داده بود که آینده این سری امن است.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار دنیای بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

در قسمت توضیحات مربوط به صلاحیت های این آگهی شغلی آمده است که داوطلب باید علاقه مند به توسعه بازی های ویدیویی به ویژه بازی های اول شخص همهجانبه باشد. ضمناً فرد نامبرده ترجیحاً با سری بازی های اسلات آشنایی داشته باشد تا بتواند روی توسعه یک پروژه AAA کار کند.

تقریباً 6 سال از انتشار Wolfenstein 2: The New Colossus و چهار سال از انتشار اسپین آف آن به نام Wolfenstein: Youngblood می گذرد. با توجه به این گذر زمان، طرفداران سری Wolfenstein تمایل دارند اخبار جدیدی در مورد انتشار آینده این مجموعه دریافت کنند و با توجه به اینکه استودیوی Machine Games در حال حاضر روی توسعه بازی جدید ایندیانا جونز کار می کند، این احتمال وجود دارد که اتفاق می افتد در آینده نزدیک کم است.

پست شغلی جدید MachineGames نشان می دهد که این استودیو در کنار توسعه بازی ایندیانا جونز بر روی یک پروژه اول شخص جدید کار می کند.

با این حال، اکثر استودیوهای بزرگ به طور همزمان روی چندین پروژه AAA کار می کنند و به نظر می رسد MachineGames در وضعیت مشابهی قرار دارد. توسعه دهنده اخیراً یک آگهی شغلی برای یک انیماتور ارشد منتشر کرده است که در آن ایجاد یک بازی اول شخص جدید است.

بخوانید  وجود قابلیت های فراوان در The Last of Us Part 1 برای گیمرهای دارای شرایط خاص
تحریریه مجله بازی یک گیمر