با وجود رفتن سوپرمن، هنری کاویل در نقش گرالت ریویا باز نخواهد گشت.

بر اساس گزارشی که توسط تنوع، کاویل برای ایفای نقش Geralt of Rivia در فصل های آینده The Witcher باز نخواهد گشت. کاویل به عنوان شخصیت در فصل سوم آینده ظاهر خواهد شد، اما پس از آن لیام همسورث دوباره این نقش را بازی خواهد کرد. پس از اعلام اولیه جدایی کاویل، واکنش طرفداران بسیار زیاد و تا حد زیادی منفی بود. یک طومار change.org که خواستار بازگشت کاویل شده بود، صدها هزار امضا جمع آوری کرده است.

بر اساس گزارشی جدید، اگرچه هنری کاویل دیگر در نقش سوپرمن باز نخواهد گشت، اما همچنان گرالت را در فصل چهارم The Witcher بازی نخواهد کرد. با انتشار برنامه کاویل، در تئوری، طرفداران حدس می زنند که کاویل ممکن است بتواند به شکار هیولا بازگردد، اما افسوس که اینطور نیست.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

در ماه اکتبر، کاویل در یک فیلم کوتاه مخفی Black Adam ظاهر شد و اعلام کرد که به عنوان مرد فولادی در یک فیلم آینده بازخواهد گشت. کمی بعد، جیمز گان و پیتر سافران رهبری پروژه های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن دی سی را بر عهده گرفتند. از آن زمان گان اعلام کرد که در حال نوشتن یک فیلم سوپرمن است که بر روی نسخه جوان‌تر این شخصیت تمرکز دارد و دی‌سی دیگر با پروژه‌ای به رهبری هنری کاویل جلو نمی‌رود. گان ادعا کرد که با کاویل ملاقات کرده و آن دو در مورد پروژه‌های بالقوه آینده که ستاره می‌تواند در آن مشارکت داشته باشد، بحث کردند.

بخوانید  بهترین های سال 2022: کتابچه راهنمای Tunic در بازی به کلکسیون ها اهمیت مکانیکی می دهد