بازی Tekken 8 برای حضور در جوایز بازی تایید شد

Tekken 8 برای اولین بار در Evo 2022 در ماه آگوست منتشر شد، جایی که یک تیزر چند ثانیه‌ای چهره کازویا میشیما را نشان می‌دهد – با یک چشم درخشان – و جمله امضای فرنچایز “برای نبرد بعدی آماده شوید”.

Tekken 8 آخرین نسخه از سری بازی‌های مبارزه‌ای محبوب و اولین مورد از ژوئن 2017 است. این بازی برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری X|S و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

دو ماه بعد، در PlayStation State of Play در ماه سپتامبر، Tekken 8 برای اولین بار رسما معرفی شد. گیم‌پلی بازی کازویا و پسرش جین کازاما را در حال نبرد در طوفان شدید نشان می‌داد و ویدیو دارای گرافیک و جلوه‌های به‌روز شده بود. از زمان State of Play هیچ اطلاعات دیگری در مورد این بازی فاش نشده است.

پس از دو حضور غافلگیرکننده در اوایل سال، بازی Tekken 8 برای حضور در The Game Awards هفته آینده تایید شد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

اکانت رسمی توییتر Tekken به سادگی «GET READY» را همراه با یک تیزر ویدیوی کوتاه منتشر کرد که به بینندگان می‌گوید «D8» را برای نمایش جوایز ذخیره کنند. هیچ اطلاعات بیشتری تایید نشده و هیچ سرنخ دیگری از زمان انتشار این ویدئو منتشر نشده است.

بخوانید  امکان تعیین تاریخ انتشار بازی Forza Motorsport