امکان تعیین تاریخ انتشار بازی Forza Motorsport

Xbox Showcase 2023 فردا شب ساعت 20:30 به وقت ایران برگزار می شود و طرفداران منتظر نمایش بازی های آینده مایکروسافت هستند و بازار شایعات هم اکنون بسیار داغ به نظر می رسد. حال طبق آخرین اخبار بازی، تاریخ انتشار Forza Motorsport باید مشخص شود. وب سایت Exputer ادعا کرد که بازی Forza Motorsport در تاریخ 10 اکتبر 2023 (18 اکتبر 1402) منتشر خواهد شد. مایکروسافت هنوز به این خبر واکنشی نشان نداده است، اما انتظار می‌رود که تاریخ انتشار Forza Motorsport فردا عصر مشخص شود.

از آنجایی که Starfield در اوایل سپتامبر منتشر می شود، تاریخ عرضه Forza Motorsport منطقی است. همچنین قبلاً رند الثور یکی از اینسایدرهای ایکس باکس مدعی شده بود که بازی Forza Motorsport در ماه اکتبر منتشر خواهد شد. بازی Forza Motorsport بر روی Xbox Series X Xbox S منتشر می‌شود و سری‌های PC در دست ساخت هستند و ریبوت سری FMS نام دارند که از روز انتشار برای کاربران Xbox Game Pass در دسترس خواهد بود.

علاوه بر این که می توانیم منتظر نمایشگاه جدید Forza Motorsport در ویترین ایکس باکس باشیم، مایکروسافت و Turn 10 نمایشگاه دیگری Forza Motorsport را در 13 ژوئن اعلام کرده اند که تمرکز آن بر نمایش حالت Career و داستان جدید Forza خواهد بود. . .

به نظر می رسد تاریخ انتشار Forza Motorsport درست یک روز قبل از نمایشگاه Xbox مشخص شده است.