پایان بازی Kid 2022 برای جایزه 100 میلیون دلاری در بزرگترین رویداد دانشجویی کشور

دعوت از برندگان رویداد بازی برای یک چالش جدید!

فرآیند سازماندهی یک رویداد بازی

این رویداد در ششمین سال خود با حمایت داریا رکورد تعداد شرکت کنندگان را به نام خود ثبت کرد. علاوه بر آن با توجه به شیوع کرونا در دوره های قبل، این رویداد عملا در دو دوره برگزار شد. اما در گیمین 2022 همه شاهد لباس صحنه زیبای این رویداد در بازار موبایل چارسو بودند. ارتباط سناریوی بازی بچه 2022 با حال و هوای لباس او مطابقت هیجان انگیزی داشت که بر جذابیت این رویداد می افزاید. حمایت حداکثری حامی مالی این رویداد، داریا همور، در کنار تلاش های تیم بازی، منجر به اتفاق بزرگی شده است که تا دوران بازی ادامه خواهد داشت.

گزارش تصویری از یک گیمر آماده کرده ایم که در ادامه می توانید آن را تماشا کنید:

Achievements Gamin 2022 برای شرکت کنندگان

بهترین دانشگاه های کشور رویدادهای کوچک و بزرگ را در دوره های مختلف برگزار می کنند که اکثر این رویدادها به صورت داوطلبانه و با تلاش دانشجویان شکل می گیرد.

داریا هامار همیشه مشتاق پرورش نوآوری و حمایت از افراد با استعداد است، در این راستا، امسال او مادرخوانده رویداد دانش آموزی Gamine بود. داریا به عنوان یک شرکت فناوری، اهمیت به دست آوردن تجربه عملی و ایجاد فرصت های یادگیری در توسعه رهبران و متخصصان آینده را درک می کند.

تست حضوری رویداد بازی دو مرحله ای برای پشتیبانی شرکت داریابا حضور کارکنان انجام شد و طی این تست ها برخی از مشکلات فنی و تجربه کاربری بازی شناسایی و برطرف شد. سپس در 28 تا 29 می 1402 مرحله اول بازی به صورت مجازی با حدود 3300 شرکت کننده برگزار شد و 100 تیم برتر برای ورود به مرحله دوم (حضوری) مشخص شدند. مرحله دوم این رویداد 21 خرداد در بازار چارسو برگزار شد و سه تیم برتر گیمین 2022 برنده 6 گوشی سامسونگ و 3 ساعت هوشمند شدند.

بخوانید  فروش شگفت انگیز Resident Evil 4 Remake همچنان ادامه دارد

در یوتیوب تماشا کنید

گامیین به عنوان بزرگترین رویداد دانشجویی کشور در 6 دوره متوالی به همت دانشجویان دانشگاه شریف برگزار شده است. اولین دوره این رویداد با تعداد 70 شرکت کننده آغاز شد و به تدریج تعداد شرکت کنندگان افزایش یافت.

داریا معتقد است که چنین رویدادهایی نه تنها به شرکت کنندگان در درک بهتر صنعت کمک می کند، بلکه تفکر انتقادی، کار گروهی و مهارت های حل مسئله را تقویت می کند. همچنین با شبیه‌سازی فضای واقعی کسب‌وکار و ایجاد فرصت تجربه چنین فضایی برای علاقه‌مندان در سراسر کشور، به رشد و توسعه افراد مشتاقی که می‌توانند آینده فناوری را رقم بزنند، کمک می‌کند.

حمایت و سرمایه داریا از این پروژه در زمینه های مختلف از جمله حمایت مالی کامل، تامین فضای کاری تیم فنی، آماده سازی شرایط تست بازی و تامین محل برگزاری بازی و تمامی پیش نیازهای لازم برای انجام این پروژه، همه جانبه و ادامه یافته است. رویداد حضوری

در مراسم اختتامیه 21 خرداد که با حضور مدیران دریا همراه برگزار شد، پس از معرفی برندگان، از 9 نفر منتخب مدیران داریا همراه برای شرکت در چالش بزرگتر و هیجان انگیزتر دعوت به عمل آمد. به دلیل علاقه این گروه از مردم به توسعه و کشف فناوری های جدید، از آنها برای تست و ارزیابی محصول جدید داریا دعوت به رقابت شد و با یافتن نکات منفی این محصول، قیمت ارزنده ای دریافت خواهند کرد. هر چه این افراد ایرادات بیشتری پیدا کنند، قیمت بالاتر می رود و همان محصول این سه تیم با بیشترین سهم توسط داریا خریداری می شود. علاوه بر این چالش، این افراد به عنوان مهمانان ویژه در مراسم رونمایی از محصول داریا حضور خواهند داشت. برای اطلاع از چیزهای جدید در این چالش، به وب سایت داریا مراجعه کنید.

بخوانید  این احتمال وجود دارد که صداپیشه شخصیت ونوم در آینده نزدیک اطلاعات جدیدی در مورد مرد عنکبوتی 2 مارول بیان کند.
تحریریه مجله بازی یک گیمر