دو گزینه اصلی برای نقش شرور دو چهره در بتمن 2 را مشخص کنید

در آخر اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می رسد گزینه های اصلی بازیگران دو چهره مشخص شده است. جان روکا، مجری پادکست The Hot Mic جف اسنایدر، فاش کرد که جاش هارتنت، بازیگر فیلم های Penny Dreadful، Wrath of Man و Operation Fortune: Ruse de Guerre، که همچنین در اوپنهایمر حضور دارد، و Joel Egerton، که اوبی وان کنوبی است. مجموعه، فیلم The Great Gatsby، فیلم Warrior و فیلم Zero Dark Thirty دو گزینه اصلی برادران وارنر برای ایفای نقش هاروی دنت با نام مستعار Two Face در فیلم The Batman 2 هستند.

در حال حاضر، جزئیات کمی از The Batman – Part II در دسترس است، به جز اینکه مت ریوز برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه بازخواهد گشت و رابرت پتینسون برای بازی در نقش بروس وین با نام مستعار بتمن بازخواهد گشت. علاوه بر این، مراحل پیش تولید The Batman 2 به دلیل اعتصاب سراسری نویسندگان برای مدت نامعلومی متوقف شده است. قبلا گفته شده بود که احتمالاً شاهد حضور Clayface در Batman 2 خواهیم بود.

فیلم Batman – Part II برای اکران در تاریخ 3 اکتبر 2025 (11 مهر 1404) برنامه ریزی شده است.

به تازگی اسامی دو بازیگر نقش هاروی دنت با نام مستعار Two-Face در فیلم The Batman 2 فاش شده است.

مقاله مرتبط:

  • معرفی فیلم ها و سریال های آینده DC (فصل 1)

بیلی دی ویلیامز پیش از این در سال 1989 در بتمن تیم برتون به کارگردانی تیم برتون در نقش هاروی دنت بازی کرد، اما در سال 1995 در بتمن برای همیشه، تامی لی جونز در نقش دو چهره جایگزین او شد. . آرون اکهارت همچنین در فیلم شوالیه تاریکی به کارگردانی کریستوفر نولان که در سال 2008 اکران شد در نقش هاروی دنت ملقب به دو رخ بازی کرد و پیش از آن شایعاتی مبنی بر احتمال حضور این شخصیت شرور در فیلم بتمن وجود داشت. شایعه، قرار بود هاروی دنت یکی از قربانیان ریدلر باشد، اما در نهایت نقشه تغییر کرد.

بخوانید  چه مدت طول می‌کشد تا اخراجی‌ها را شکست دهید: Ghosts of New Eden – فهرست ماموریت‌ها و موارد ترسناک توضیح داده شده است