بازی چندنفره Marvel Rivals با انتشار یک تریلر معرفی شد

NetEase Games و مارول گیمز از بازی Marvel Rivals برای کامپیوتر رونمایی کردند. تست آلفای این بازی به‌زودی برگزار خواهد شد.

شرکت نت‌ایز گیمز به‌همراه مارول گیمز از یک بازی تیراندازی تیمی ۶ بازیکن دربرابر ۶ بازیکن به نام Marvel Rivals رونمایی کردند. این بازی برای کامپیوتر عرضه خواهد شد و تست آلفای خصوصی آن برای ماه می (اردیبهشت یا خرداد) در نظر گرفته شده است. در این بازی شاهد حضور شخصیت‌های محبوب از گروه‌های مختلف مارول از جمله نگهبانان کهکشان و مردان ایکس گرفته تا انتقام‌جویان، مرد عنکبوتی، هالک و بسیاری دیگر خواهیم بود. تریلر ابتدایی بازی که بخش‌هایی از گیم‌پلی را نیز به نمایش می‌گذارد، در انتهای این خبر قابل مشاهده است.

هر قهرمان بازی دارای توانایی‌های منحصربه‌فردی است که براساس نسخه‌های کمیکی آن‌ها طراحی شده‌اند. همچنین آن‌ها می‌توانند برای ایجاد آشوب بیشتر از مهارت‌های تیمی استفاده کنند. برای مثال راکت راکون می‌تواند سوار بر گروت شده و به دشمنان شلیک کند، درحالی‌که هالک می‌تواند مرد آهنی را با انرژی گاما شارژ کند. نقشه‌های معرفی شده بازی شامل آزگارد و توکیو ۲۰۹۹ می‌شوند که محیط‌های قابل تخریب و راه‌های بی‌شمار برای استفاده از محیط اطراف را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهند.

بازی Marvel Rivals شامل فصل‌های پس از انتشار خواهد بود که شخصیت‌ها و نقشه‌های جدیدی را به همراه می‌آورد، بااین‌حال جزئیات بیشتری هنوز فاش نشده است. همچنین هیچ‌کدام از شرکت‌ها به عرضه بازی برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس اشاره‌ای نکرده‌اند.

دانلود از آپارات

بخوانید  دنیای Redfall تجربه ای مشابه Far Cry 2 و STALKER را ارائه خواهد کرد