مجموعه Lego Indiana Jones Temple of the Golden Idol تخفیف زیادی دریافت می کند

باستان شناس مورد علاقه همه، ایندیانا جونز، در گذشته ستاره چندین مجموعه لگو بوده است، اما هیچ چیز بهتر از این مجموعه نیست که جادوی فیلم اول را دوباره به تصویر بکشد. مجموعه Lego Temple of the Golden Idol که در آمازون موجود است، معمولاً 150 دلار قیمت دارد، اما می‌توانید در حال حاضر آن را با قیمت 120 دلار بخرید. فراموش نکنید که وقتی بت کوچک طلایی را گرفتید، هواپیما را روشن کنید.

لگو ایندیانا جونز: معبد بت طلایی
لگو ایندیانا جونز: معبد بت طلایی

مستقیماً با الهام از سکانس آغازین Raiders of the Lost Ark، مدلی خواهید داشت که از بخش‌های مختلف معبد تشکیل شده است که ایندی در چند دقیقه اول به بررسی آن می‌پردازد. هیچ مار وجود ندارد، اما چهار چهره وجود دارد – ایندیانا جونز، ساتیپو، بلوک و یک جنگجوی هوویتوس – تله‌ها، ویژگی‌های تعاملی و یک صخره بزرگ برای آن لمس اضافی از اصالت.

همچنین مجموعه‌ای بسیار فشرده برای ساخت است، بنابراین زمانی که شروع به مرتب‌سازی بیش از 1500 قطعه لگو و مونتاژ آن‌ها در چیزی می‌کنید که می‌توانید با افتخار در قفسه خود به نمایش بگذارید، می‌خواهید برنامه خود را پاک کنید. پس از اتمام کار، این مجموعه 8 اینچ طول و 20 اینچ عرض دارد. برای چیزی کمی متفاوت اما همچنین بسیار نوستالژیک، کیت Lego Optimus Prime نیز به فروش می رسد.

این یک کپی بسیار بزرگ و چشمگیر از رهبر Autobot است، زیرا به شدت بر زیبایی شخصیت G1 تکیه دارد و حتی دگرگون می شود. به طور معمول 180 دلار، با قیمت 144 دلار به فروش می رسد و یک بعد از ظهر واقعاً سرگرم کننده از ساختمان را ایجاد می کند. شکل تمام شده به نظر می رسد که مستقیماً از مجموعه انیمیشن بیرون آمده است، و همچنین دارای چندین ویژگی اضافی جالب است.

بخوانید  بازی بزرگ معرفی نشده یوبی سافت در ۱۱ ماه آینده منتشر خواهد شد