دنیای Redfall تجربه ای مشابه Far Cry 2 و STALKER را ارائه خواهد کرد

اسلحه و دوربین اول شخص بازی Redfall

به تازگی آبجو ریکاردومدیر خلاق بازی Redfall و هاروی اسمیتدر یک مصاحبه جدید، آرکین، رئیس استودیو توضیح داد که چگونه این بازی در برابر سایر فرنچایزهای تیراندازی اول شخص قرار می گیرد. به گفته این توسعه دهندگان، Redfall بیشتر شبیه سری Far Cry و STALKER است و نمی توان تجربه آن را خیلی نزدیک به Left 4 Dead دانست.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار دنیای بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

Redfall برخلاف سری Left 4 Dead که مراحل جداگانه ای را در اختیار بازیکنان قرار می دهد، دنیایی باز برای اکتشاف بازیکنان خواهد داشت. مدیر خلاق Redfall در این باره گفت: «شما در دنیایی باز و گسترده هستید. ما پایگاهی داریم که می توانید با NPC ها صحبت کنید و کوئست های جانبی دریافت کنید. می توانید به برد ماموریت دسترسی داشته باشید و ماموریت های داستانی را انتخاب کنید. شما نمی توانید نسبت به هیچ یک از این ماموریت ها بی تفاوت باشید و از پایگاه خارج شوید و مسیری را انتخاب کنید و شروع به کشتن دشمنان کنید یا به محتوای دنیای زنده ای که در حال ساختن آن هستیم بپیوندید.

ریکاردو بیر در مورد این احتمال که بازیکنان پس از تماشای تریلرها به این نتیجه رسیدند که Redfall شبیه به سری Left 4 Dead است، توضیح داد: «کاملاً قابل درک است که کسی به این نتیجه برسد. چهار شخصیت قابل کنترل در Redfall وجود دارد که می توانید با یکدیگر بازی کنید و با دشمنان مرده روبرو شوید. اما از نظر گیم پلی و تجربه، Redfall کاری ندارد [Left 4 Dead] نیست. Redfall بیشتر شبیه نسخه Far Cry است.

بخوانید  امروز Sackboy: A Big Adventure را با قیمت 20 دلار دریافت کنید

به گفته سازندگان بازی آرکین استودیو، دنیای Redfall تجربه ای مشابه Far Cry 2 و STALKER را ارائه خواهد کرد.

در مقایسه مستقیم بین Redfall و Talos I منطقه Prey، می توان متوجه شد که دنیای Redfall بزرگتر از آن چیزی است که در دیگر بازی های Arkane دیده ایم. با این حال، در مقایسه با سایر بازی های جهان باز، دنیای Redfall بسیار کوچکتر خواهد بود. بازیکنان در این بازی به هیچ وسیله نقلیه ای دسترسی نخواهند داشت و باید پیاده به گشت و گذار بپردازند. Beer توضیح داد: از نظر آزادی عمل، انتظارات با سایر بازی‌های جهان باز متفاوت است، اما Redfall یک بازی برای پیشرفت با پای پیاده است. به همین دلیل مقیاس و سرعت کمی کندتر شده است. ما از شما می خواهیم که شب در مه در مزرعه ذرت قدم بزنید و زمزمه های خون آشام ها را در تاریکی بشنوید. شاید از دور خانه کشاورز را ببینید و به سمت آن قدم بزنید. [پس از رسیدن به آن] دریابید که پر از دشمنان فرقه و چند بازمانده به دام افتاده است که می توانید نجات دهید. این احساس دنیای Redfall است.”

برای مقایسه، هاروی اسمیت توضیح داد که بازی Redfall تجربه ای نزدیک به بازی های کلاسیک و جهان باز Far Cry 2 و STALKER ارائه می دهد. Redfall در حال حاضر توسط Arkin در حال توسعه است و در آینده بر روی PC و کنسول Xbox Series X منتشر خواهد شد.Xbox Series S منتشر خواهد شد. اگرچه این بازی هنوز تاریخ انتشار رسمی ندارد، اما برخی شایعات مبنی بر انتشار آن در ماه می 2023 وجود دارد.

بخوانید  نینتندو به خاطر جعبه های غارت "غیر اخلاقی" ماریو کارت تور با شکایت روبرو می شود

خورشید گرفتگی در بازی Redfall