بازیگر Ant Man 3 به تام کروز در Mission: Impossible 8 پیوست

پارامونت پیکچرز اخیرا بازیگر دیگری را برای حضور در فیلم Mission: Impossible 8 با بازی تام کروز استخدام کرده است.

سرانجام پس از پایان اعتصاب نویسندگان و بازیگران، فیلمبرداری و تولید فیلم Mission Impossible 8 از سر گرفته شد. و حالا طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون بازیگر دیگری به این فیلم اکشن اضافه شده است. ددلاین گزارش می دهد که کیتی اوبراین بازیگر سریال Love Lies Bleeding به بازیگران فیلم Mission: Impossible 8 اضافه شده است. اطلاعاتی در مورد نقش او در دسترس نیست، اما او یکی از بازیگران جدید این قسمت است.

کتی اوبراین

کیتی اوبراین برای نقش‌هایش در فیلم‌های Ant-Man and the Wasp: Quantumania، The Mandalorian، Black Lightning Season 3، Z Nation و Love Lies Bleeding شناخته می‌شود. تام کروز، هیلی آتول، اسای مورالس، پم کلمنتیف، شی ویگام، سایمون پگ، هنری چرنی، ونسا کربی، وینگ ریمز، گرگ دیویس، چارلز پارنل، مارک گاتیس، هولت مک‌کالانی، نیک آفرمن، جانت مک‌تیرگا، هانا گاردینگ، هانا والا . رالف ساکسون و لوسی تولوژاک از جمله بازیگران این فیلم هستند Mission Impossible 8 اینجاست و نقشی را ایفا خواهد کرد.

Mission: Impossible 8 در 23 می 2025 (2 ژوئن 1404) اکران خواهد شد. کریستوفر مک کوری که او پیش از این کارگردانی و نگارش فیلمنامه Mission Impossible: Rogue Nation و Mission Impossible: Fallout را بر عهده داشت و برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه دو دنباله Mission Impossible – Dead Reckoning بازگشت. اوبراین اخیرا در فیلم Twisters نیز بازی کرده است.

بخوانید  ساموئل ال جکسون در فیلم Fight Night بازی می کند