بازیگر می گوید تلماسه 1 در مقایسه با دنباله «F**king Nothing» است

صحبت کنید برخورد دهندهفرگوسن گفت که ادامه فیلم “خیلی خوب” بود. او گفت که از صحبت کردن درباره فیلم متاثر شد زیرا از کار کارگردان دنیس ویلنوو، فیلمبردار گریگ فریزر و کل گروه بسیار هیجان زده بود.

Dune: Part Two اواخر امسال منتشر می شود، و به گفته ستاره ربکا فرگوسن، این فیلم بسیار متفاوت و بهتر از اولی است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

Dune: Part Two در تاریخ 3 نوامبر به روی پرده سینماها می رود. فیلم سومی که مسیحا را اقتباس می کند، باید بعد از آن ساخته شود و سه گانه را به پایان برساند.

او با تمجید از طراحی لباس ژاکلین وست و اجرای آستین باتلر و کریستوفر واکن گفت: “شگفت انگیز است. هیچ حرفی وجود ندارد.”

در کنار فرگوسن، باتلر، واکن و تیموتی شالامه، بازیگران تمام ستاره شامل زندایا، فلورانس پیو، جاش برولین، دیو باوتیستا، استفن مک کینلی هندرسون، لئا سیدوکس، استلان اسکارسگارد، شارلوت رمپلینگ و خاویر باردم هستند.

اقتباس 2021 ویلنوو از تلماسه، بر اساس رمانی به همین نام اثر فرانک هربرت در سال 1965، یک موفقیت منتقدانه بود که نامزد 10 جایزه اسکار شد – برنده شش جایزه. در باکس آفیس نیز موفق بود و یک موتور عالی برای HBO Max نیز.

او هنوز فیلم را ندیده است، اما فیلمی را دیده و بسیار تحت تاثیر قرار گرفته است.

فرگوسن گفت: “شماره یک فوق‌العاده، بزرگ و بزرگ است، و بعد از آن شما نماهای نزدیک، عکس‌ها و بازیگران را انجام می‌دهید. آره، همه چیز عالی است. در مقایسه با شماره دو چیزی نیست. شماره دو، مانند یک ج لعنتی غیر واقعی است.”

بخوانید  فروش قوی سری Persona به لطف انتشار Persona 3 Reload همچنان ادامه دارد