بازیگر سریال Lord of the Rings: The Rings Of Power از آمازون وعده داده است که «اکشن بسیار بیشتری دارد»

حلقه های قدرت تنها ملک ارباب حلقه ها نیست که به طرفداران راه پیدا می کند، زیرا فیلم های جدیدی به کارگردانی پیتر جکسون در افق وجود خواهد داشت. با این حال، جنیفر سالک، رئیس استودیو آمازون، “بی حوصله” است و مطمئن است که به اندازه کافی برای طرفداران پرسه زدن وجود دارد.

سوفیا نوموت که نقش پرنسس کوتوله دیسا را ​​بازی می‌کند، می‌گوید: «فصل 1 زمان آرامش نسبی بود، اولین برخورد با همه. ضرب الاجل. “فصل 2 پایان همه چیز است. این زمانی است که نیروی شیطان واقعاً شروع به تحت فشار قرار دادن سرزمین میانه می کند و ما تماشا می کنیم که چگونه همه کسانی که می شناسیم و دوستشان داریم امیدوارانه با این وضعیت کنار می آیند. Stakes مهم تر است.”

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

مجموعه تلویزیونی عظیم «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» آمازون یکی از گران‌ترین برنامه‌هایی است که تا به حال تولید شده است، و این قبل از شروع دوربین‌ها بود، زمانی که آمازون ۲۵۰ میلیون دلار برای املاک تالکین پرداخت کرد. آمازون این سریال را به عنوان سریالی با تمرکز بر حد وسط ناگفته شخصیت هایی مانند گالادریل، دورین، سائورون و گندالف معرفی کرد.

“ما طوفان ها را پشت سر گذاشته ایم و یک حس واقعی اعتماد به نفس در مورد اینکه چه کسی هستیم و چه هستیم وجود دارد. من واقعاً از این بابت هیجان زده هستم.”

بخوانید  میراث هاگوارتز بیش از 22 میلیون نسخه فروخته است

Nomvete اضافه کرد که فصل 2 همچنین نشان می دهد که این نیروی شیطانی با هر نژاد و هر رابطه چه می کند و وعده اقدامات بسیار بیشتری را می دهد.

در پایان فصل گذشته، شاهد آغاز شکل گیری آخرین اتحاد بودیم و گالادریل (مرفید کلارک) ناخودآگاه سائورون را که خود را به عنوان پادشاه سرزمین های جنوبی مبدل کرده بود، نجات داد. در تمام این مدت، او مخفیانه به الف های بالا نفوذ کرده بود و آنها را فریب داده بود تا سه حلقه اول از این حلقه های قدرت را بسازند. فصل 1 بر روی تنظیمات سنگین بود، اما فصل 2 آینده شروع به تقویت بیشتر و بیشتر خواهد کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر