ایندیانا جونز و بازیگر Dial Of Destiny توضیح می دهند که چرا او از تغییرات عمده داستان “ناامید” شده است.



به گفته یکی از بازیگران، قبل از اینکه استیون اسپیلبرگ ایندیانا جونز و Fate Dial را کنار بگذارد، داستان باید کاملاً با آنچه در نهایت ارائه شد متفاوت باشد. جیمز منگولد، کارگردان نامزد اسکار که فورد در برابر فراری، لوگان و Walk the Line را کارگردانی کرد، پس از ترک اسپیلبرگ داوطلب شد تا فیلم را کارگردانی کند. به نظر می رسد در کنار تغییر کارگردان، تغییری در فیلمنامه نیز ایجاد شده است.

این داستان حاوی اسپویلرهایی برای The Dial of Destiny است.

کارن آلن در فیلم The Dial of Destiny برای بازی در نقش ماریون ریونوود بازمی گردد، اما گفته می شود که نقش او در این فیلم به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. آلن گفت تنوع او فکر می کرد که The Dial of Destiny داستان ماریون و ایندی را پس از رویدادهای دراماتیک Kingdom of the Crystal Skull ادامه خواهد داد.

برای کسانی که نمی‌دانند، این فیلم با ازدواج ماریون و ایندیانا جونز به پایان رسید، پس از اینکه ماریون فاش کرد که موت (شیا لبوف) پسر او بوده است. اما در The Dial of Destiny مشخص می شود که ماریون و ایندیانا پس از کشته شدن مات در جنگ ویتنام از هم جدا شدند. ماریون و ایندی سرانجام در پایان The Dial of Destiny برای لحظه ای شیرین دوباره با هم متحد می شوند تا دوران هریسون فورد را به عنوان یک ماجراجوی باستان شناسی به پایان برسانند.

آلن گفت: “من همیشه تصور می کردم که در آینده یک داستان ایندی/ماریون خواهد بود. زمانی که استیون قرار بود فیلم را کارگردانی کند، فکر می کنم فیلمنامه ها بیشتر یک داستان ایندی/ماریون بود.” “اما وقتی استیون کنار رفت و جیمز وارد شد، با نویسندگان جدید شروع کرد و آنها فقط به سمتی رفتند که می‌رفتند. آنها قرار بود داستان متفاوتی را تعریف کنند. این بدان معنا نیست که من فیلمنامه‌ای را خوانده بودم که استیون نشان می‌داد. داشتم روی آن کار می‌کردم، زیرا من این کار را نکرده بودم، اما فقط از صحبت‌هایی که داشتیم می‌دانستم که داستان در حال انجام، ماریون را به شکلی بسیار بزرگتر از داستانی که آن‌ها در آن یافتند، درگیر کرده است.

بخوانید  شایعه: سه فیلم جدید جنگ ستارگان که ماه آینده معرفی می شوند

آلن گفت که “البته” وقتی از خط داستانی جدید The Dial of Destiny مطلع شد که تا حد زیادی شخصیت او را از بین می برد، “ناامید شد”.

می‌دانستم صحبت‌هایی شده است که آنها نمی‌خواهند با شیعه پیش بروند، بنابراین می‌دانستم که چیزی در داستان باید این پتانسیل را ایجاد کند که او به نحوی در آنجا حضور نداشته باشد. او قرار بود در ویتنام بمیرد تا اینکه من فیلمنامه را خواندم خدای من، شاید شش ماه قبل از شروع چرخیدن آنها گذشت.”

آلن گفت که اگر The Dial of Destiny واقعاً آخرین ورودی با فورد در نقش ایندی و آلن در نقش ماریون باشد، پس خوشحال است که ماریون و ایندی یک لحظه بیشتر با هم داشتند. او گفت: “این برای من بسیار مهم بود، این که احساس کنم آنها قرار است با هم به غروب آفتاب بروند.”

The Dial of Destiny به جای داستانی با محوریت ایندی و ماریون، بر ماجراهای ایندی و دخترخوانده اش هلنا با بازی فیبی والر-بریج تمرکز دارد.

در نهایت، آلن گفت که اگر از او خواسته شود، علاقه مند است دوباره برای بازی در نقش ماریون بازگردد، اما گفت که احتمالاً این اتفاق نخواهد افتاد. “آنها آنقدر در هم تنیده شده اند، من نمی توانم تصور کنم کسی فیلمی بسازد که حول محور ماریون بدون ایندی بچرخد، اما هرگز نگویید هرگز. این همیشه می تواند اتفاق بیفتد!” او می گوید.

The Dial of Destiny در 30 ژوئن اکران شد و در آخر هفته افتتاحیه 60 میلیون دلار در باکس آفیس ایالات متحده فروخت. با این حال، با بودجه تولید 295 میلیون دلاری، The Dial of Destiny یکی از گران‌ترین فیلم‌هایی است که تا کنون ساخته شده است و برخی معتقدند این فیلم برای سودآوری با مشکل مواجه خواهد شد. این فیلم همچنین نمرات برتر منتقدان را دریافت نکرد که ممکن است به مرور زمان در کیفیت فیلم نقش داشته باشد. او انجام داد 154 میلیون دلار در سراسر جهان تا حالا.

بخوانید  TMNT: مجموعه Cowabunga اولین پچ بزرگ را دریافت می کند، چند نفره آنلاین برای TMNT IV اضافه شده است

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر