شایعه: سه فیلم جدید جنگ ستارگان که ماه آینده معرفی می شوند

پس از اکران Star Wars: The Rise of Skywalker در سال 2019، مشخص نیست که فیلم بعدی جنگ ستارگان چه زمانی اکران خواهد شد. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیونفیلم های جدید جنگ ستارگان در راه است. جف اسنایدر در توییتر شخصی خود شایعه ای منتشر کرد مبنی بر اینکه لوکاس فیلم در جریان برنامه جنگ ستارگان که ماه آینده در لندن برگزار می شود، تصمیم گرفته است تا از سه فیلم جدید این مجموعه به صورت رسمی رونمایی کند.

اسنایدر البته جزئیات بیشتری را به اشتراک نگذارد، اما می‌توان انتظار داشت یکی از این سه فیلم، فیلم جنگ ستارگان به کارگردانی تایکا وایتیتی باشد که قبلا تایید شده بود و اکنون انتظار می‌رود که به طور کامل معرفی شود. فیلم دوم می تواند فیلمی باشد که استیون نایت، خالق سری Peaky Blinders، به تازگی فیلمنامه آن را بر عهده گرفته است.

لوگوی فیلم جدید جنگ ستارگان به کارگردانی تایکا وایتیتی

در هر صورت، ممکن است شاهد پروژه ای غیرمنتظره از دنیای جنگ ستارگان باشیم، مانند ساخت فیلمی بر اساس یکی از سه شخصیت دنباله، که احتمالاً طرفداران جنگ ستارگان از دانستن آن خوشحالتر خواهند شد تا اینکه اینطور نبود. . انجام دادن. البته ممکن است فیلمی مربوط به سریال ماندلوری یا حتی فیلمی از دوران دیگری مثل عصر جمهوری ساخته شود. در هر صورت، طرفداران جنگ ستارگان باید تا ماه آینده برای اخبار رسمی بیشتر منتظر بمانند.

شرمین عبید چنایی کارگردان برنده 2 جایزه اسکار بهترین مستند کوتاه برای کارگردانی مستند Saving Face و مستند A Girl in the River: The Price of Forgiveness که دو قسمت از سریال خانم است. او اخیرا مارول را نیز کارگردانی کرده است. مسئولیت ساخت این فیلم را بر عهده دارد. سومین فیلم ممکن در دنیای جنگ ستارگان احتمالا فیلمی به کارگردانی شان لوی خواهد بود. اگرچه Levy در حال حاضر بر روی کارگردانی Deadpool 3 تمرکز کرده است، اما احتمالاً تا اکران آن فاصله زیادی وجود دارد.

بخوانید  فقط با 50 دلار به VPN مادام العمر دسترسی پیدا کنید

طبق یک شایعه جدید، لوکاس فیلم قصد دارد از سه فیلم جدید جنگ ستارگان در مراسم جشن جنگ ستارگان رونمایی کند.