اکران مجدد ارباب حلقه ها: بازگشت به 20مین سالگرد پادشاه تاریخ های بیشتری را اضافه می کند

هر سه فیلم ارباب حلقه ها در سال 2021 به سینماها بازگشتند تا بیستمین سالگرد سریال و بازسازی 4K آنها را جشن بگیرند.

خود فیلم نسخه توسعه یافته 260 دقیقه ای است که مطمئناً خبر خوبی برای طرفداران است. هم اکنون می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید و بلیط سفارش دهید رویال، سینمامارکو رویدادهای Fathom.

The Lord of the Rings: The Return of the King این هفته برای جشن بیستمین سالگرد این فیلم فانتزی به سینماها بازمی گردد و دوره اکران مجدد آن اکنون تمدید شده است.

«بازگشت پادشاه» با برنده شدن 11 جایزه اسکار، از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی برای پیتر جکسون، از جمله جوایز دیگر اسکار شد. جکسون آن فیلم ها را با یک سه گانه هابیت دنبال کرد، و اگرچه آنقدرها مورد تحسین منتقدان نبود، اما هر سه فیلم میلیاردها دلار در گیشه فروش کردند.

علاوه بر این، انتشار مجدد شامل “پوشش انحصاری” از بازی رومیزی جدید ارباب حلقه ها با “پنل سلبریتی” خواهد بود که به افزایش آگاهی برای خیریه Extra Life For Kids کمک می کند. این کار با مشارکت بیمارستان های شبکه معجزه کودکان انجام می شود.

در ابتدا قرار بود این فیلم در 13 و 19 آوریل اکران شود، اما به دلیل تقاضای زیاد، شش تاریخ دیگر به برنامه اضافه شده است. این فیلم هم اکنون از 13 تا 20 آوریل در ایالات متحده پخش می شود. همچنین تایید شده است که الیجا وود، ستاره سریال، بازیگر نقش فرودو، در یک پیام ویدئویی قبل از نمایش فیلم ظاهر خواهد شد تا درباره “تاثیر ماندگار” فیلم ها صحبت کند.از طریق برخورد دهنده).

بخوانید  بلا رمزی درباره خط داستانی دینا در فصل دوم The Last of Us هیجان زده است

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

به این ترتیب، جای تعجب نیست که برادران وارنر. دیسکاوری اخیراً برنامه‌های بیشتری برای فیلم‌های ارباب حلقه‌ها اعلام کرده است. هنوز روزهای ابتدایی است، اما در حال حاضر، می‌توانید جزئیات گیم اسپات را در مورد همه چیزهایی که درباره فیلم‌های جدید ارباب حلقه‌ها می‌دانیم، بررسی کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر