اولین همکاری انیمیشن دیزنی در 100 سال به زودی منتشر می شود و اولین تریلر از راه می رسد



برای اولین بار در تاریخ 100 ساله دیزنی، این شرکت با یک استودیوی خارجی برای ایجاد یک نمایش انیمیشن اصلی همکاری می کند. سریال Iwaju در تاریخ 28 فوریه منتشر می شود و تریلر جدیدی نیز منتشر شده است.

انیمیشن دیزنی با همکاری Kugali Media این نمایش را تولید می کند. سریال در لاگوس آینده‌نگر، نیجریه می‌گذرد و داستان بلوغ تولا، دختری کوچک و دوستش کول را روایت می‌کند. تولا و کول با هم “رازها و خطرات نهفته در جهان های مختلف خود را کشف خواهند کرد”. این تریلر جلوه های بصری و مفهومی جذاب نمایش را به نمایش می گذارد.

ایواجو را اولوفیکایو زیکی آدئولا کارگردانی می‌کند، حمید ابراهیم به عنوان طراح تولید و تولووالاکین اولوفوئیکو به عنوان مشاور فرهنگی. کریستینا چن از انیمیشن دیزنی تهیه کننده این سریال است که توسط آدئولا و حلیما هادسون نوشته شده است.

صداپیشگی این سریال بر عهده سیمیسولا گباداموسی، دایو اوکنی، فمی برانچ، سیجی سوتان و وروچه اوپیا است.

ایواجو پس از اینکه جنیفر لی، تهیه کننده اجرایی دیزنی (سریال Frozen) را دید به دنیا آمد تاریخچه بی بی سی در مورد هنرمندان یک شرکت پان آفریقایی که به دنبال “لگد زدن به دیزنی” بود. لی گفت ضرب الاجل که او “مجذب” آن شده بود و گفتگویی را برای ایجاد رابطه ای آغاز کرده بود که منجر به نمایش ایواجو در این ماه می شد.

لی گفت: “رویای آنها این بود که داستان های آفریقایی خلق شده توسط هنرمندان آفریقایی را به جهان بیاورند و تنوع فرهنگ ها، داستان ها و صداها را در سرتاسر قاره به نمایش بگذارند. مهارت های داستان سرایی آنها ما را غافلگیر کرد.”

بخوانید  نبرد با دایناسورها در تریلر جدید بازی Exoprimal

تمام شش قسمت ایواجو در 28 فوریه از دیزنی پلاس می‌آیند. همچنین یک بازی همراه با نام Disney Iwaju: Rising Chef نیز وجود دارد که در همان روز روی دستگاه‌های iOS و اندروید عرضه می‌شود. این یک بازی آشپزی است که به بازیکنان امکان می دهد غذاهایی را بپزند که غذاهای نیجریه ای را جشن می گیرند. این بازی توسط Maliyo Games ساخته شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر