اسکارلت جوهانسون در فیلم جنایی جدید بازی می کند


اسکارلت جوهانسون برای بازی در فیلم جنایی جنایی جدید به نام Featherwood قرارداد امضا کرده است.

در آخر اخبار سینما و تلویزیوناسکارلت جوهانسون قرار است در فیلم جدیدی بازی کند. اسکارلت جوهانسون قرار است در فیلم جنایی جنایی جدیدی به نام Featherwood بازی کند. این فیلم اکنون قرار است در جشنواره فیلم برلین به نمایش درآید، که به عنوان یکی از داغ ترین فیلمنامه ها در این بخش مورد استقبال قرار می گیرد و شانس خوبی برای حضور در فصل جوایز خواهد داشت.

در فیلم Featherwood، جوهانسون نقش کارول بلوینز، یک معتاد به هروئین را بازی می‌کند که طی یک حماسه حماسی شش ساله که جنایات نئونازی‌ها و سندیکای مواد مخدر معروف به برادران آریایی را بررسی می‌کند، به یکی از خبرچینان ارشد FBI تبدیل می‌شود. تگزاس در حال تحقیق است. بلوینز که با این باند زندگی می کرد، جزئیات قتل ها و سرقت ها را به یاد آورد و در مورد آنها به FBI گفت و به محکوم کردن 13 عضو باند کمک کرد.

اسکارلت جوهانسون

با این حال، ماجراجویی وحشتناک او زخم های جسمی و روحی قابل توجهی برای او به جا گذاشته است و او با تهدید گروه ABT زندگی می کند. Featherwood بر اساس مقاله 6 قسمتی برنده جایزه Dallas Morning News است. FilmNation فروش این پروژه را بر عهده دارد و آندریا آرنولد، کارگردان American Honey و 7 قسمت از Big Little Lies، کارگردانی Featherwood را بر عهده دارد.

او در حال حاضر فیلم Bird را با بری کیگان کارگردانی می کند. ند بنسون، نویسنده و کارگردان The Greatest Hits که فیلمنامه Black Widow را نیز نوشته است، فیلمنامه Featherwood را خواهد نوشت. جوهانسون در سال 2023 در فیلم سیارک ها و فیلم ستاره شمالی ظاهر شد و در سال 2024 شاهد حضور او در فیلم پروژه آرتمیس و انیمیشن Transformers One خواهیم بود.

بخوانید  بررسی گوشی Xiaomi Redmi 10 2022

جوهانسون که بیشتر به خاطر بازی در دنیای سینمایی مارول و نقش بیوه سیاه در سال های اخیر شناخته شده است، کار خود را در MCU با بازی در نقش بیوه سیاه در سال 2021 به پایان رساند. جوهانسون پیش از این دو بار نامزد اسکار شده است. نقشی در داستان ازدواج و جوجو رابیت.

تحریریه مجله بازی یک گیمر