اولین رویداد بزرگ Splatoon 3 در 9 دسامبر آغاز می شود

همه بازیکنانی که در Wahoo World مبارزه می کنند، یک تزئین قفسه، و همچنین افزایش امتیاز کاتالوگ و جوایز جایزه دریافت خواهند کرد. جوایز نهایی بر اساس رتبه بازیکن خواهد بود، بنابراین کسانی که بیشترین امتیاز را کسب کنند، درآمد بیشتری خواهند داشت. امتیاز بازیکنان پس از پایان Big Run شمرده می شود.

Splatoon 3 در 1 دسامبر وارد Chill Season، اولین آپدیت بزرگ شد. و همراه با آن، یک بازی Salmon Run تغییر یافته به نام Big Run ارائه می‌شود که قرار است در 9 دسامبر در ساعت 16:00 به وقت PT / 7:00 بعد از ظهر به وقت شرقی آغاز شود. این رویداد محدود در آخر هفته برگزار می شود و یکشنبه، 11 دسامبر در ساعت 4:00 بعد از ظهر به وقت محلی / ساعت 7:00 بعد از ظهر به وقت شرقی به پایان می رسد.

Big Run شامل امواجی از ماهی قزل آلا خواهد بود که به صحنه شهربازی Wahoo World حمله می کنند و بازیکنان باید در برابر مهاجمان متحد شوند. این اولین Big Run است و یک رویداد تکراری خواهد بود.

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

اکنون ثبت نام کنید یا وارد شوید!

Chill Season همچنین شاهد ورود دو نقشه جدید، Brinewater Springs – یک چشمه آب گرم – و Flounder Heights، یک مجتمع آپارتمانی بود. سلاح های جدید نیز به زرادخانه بازیکنان می پیوندند، از جمله 10 اسلحه از بازی های قبلی Splatoon.

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.