اولین تصاویر سیتادل منتشر شد، دومین سریال گران قیمت تاریخ شروع پخش اعلام شد

ریچارد مدن، پریانکا چوپرا، استنلی توچی، لسلی منویل، اوسی ایکیل، اشلی کامینگز، رولند مولر و کائولین اسپرینگال از جمله بازیگران حاضر در سریال ارگ هستند و به ایفای نقش پرداخته اند. جاش اپلبام و برایان اوه مسئول ساخت مجموعه سیتادل هستند. سریال Citadel که در حین تولید با نشانه‌های متعددی مواجه شد، پس از سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power با بودجه ساخت ۲۵۰ میلیون دلار به دومین سریال پرهزینه تاریخ تلویزیون تبدیل شد.

ریچارد مدن و استنلی توچی در سیتادل

پریانکا چوپرا در سریال سیتادل

اولین تصاویر رسمی از شبکه آمازون سریال Citadel با بازی ریچارد مدن منتشر شد و تاریخ شروع این سریال پرهزینه مشخص شد.

ریچارد مدن در حال قدم زدن در سریال سیتادل

سریال Citadel به عنوان یک سریال جاسوسی به سبک انتقام جویان توصیف می شود که در آن جاسوسان از سراسر جهان برای یک ماموریت گرد هم می آیند. گفته می شود که این سریال می تواند در مکان هایی مانند هند، ایتالیا و مکزیک نیز اسپین آف داشته باشد. همچنین اولین تصاویر رسمی از سریال Citadel منتشر شده است که در آن شاهد حضور شخصیت های اصلی این سریال هستیم که اولین تریلر آن هفته آینده منتشر می شود اما در ادامه اولین تصاویر این سریال را مشاهده می کنید:

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، سریال سیتادل بالاخره قرار است پخش شود. شبکه آمازون سرانجام اعلام کرد که پخش سریال Citadel در تاریخ 28 آوریل 2023 (8 می 1402) با پخش همزمان 2 قسمت اول آغاز می شود و بقیه قسمت های این سریال اکشن جاسوسی محصول برادران روسو، تولید شده در 6 قسمت، به صورت هفتگی پخش می شود و قسمت پایانی آن در تاریخ 26 می (5 ژوئن) در دسترس کاربران پرایم ویدیو قرار خواهد گرفت.

بخوانید  ساتوشی ناکاموتو، معمای حل نشده قرن!
تحریریه مجله بازی یک گیمر