اولین تریلر Fast X در ماه فوریه منتشر می شود

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



وین دیزل فاش کرد که اولین تریلر فیلم Fast X در ماه فوریه منتشر خواهد شد. در اینستاگرام اواخر چهارشنبه، این بازیگر به سادگی «راه اندازی تریلر ماه آینده» را به اشتراک گذاشت.

علاوه بر دیزل، انتظار می رود بسیاری از دیگر بازیگران این مجموعه از جمله میشل رودریگز، جوردانا بروستر، تایریس گیبسون، کریس «لوداکریس» بریجز و سونگ کانگ نیز حضور داشته باشند، اما جان سینا هنوز بازگشت او را تایید نکرده است. تازه واردها عبارتند از بری لارسون (کاپیتان مارول)، جیسون موموآ (آکوامن) و دانیلا ملکیور (جوخه انتحار) – به علاوه ریتا مورنو (داستان وست ساید) در نقش مادربزرگ دام.

در اخبار نیمه مرتبط، سینا و مورنو قرار است در یک کمدی اکشن که به تازگی معرفی شده به نام تعطیلات قاتل از برادران وارنر بازی کنند. این زوج سر صحنه فیلمبرداری Fast 9 با هم آشنا شدند.

Fast X در آوریل 2022 شروع به تولید کرد، اما به زودی با سرعت‌گیری مواجه شد که کارگردان جاستلین لین – که مدت‌ها با این فرنچایز همراه بود – به طور ناگهانی پروژه را ترک کرد و در ماه مه توسط لوئیس لتریر (The Incredible Hulk، لایو اکشن نتفلیکس) جایگزین شد. . دیزل و اختلافات خلاقانه و اصطکاک شخصی نامشخص دلیل جدایی “دوستانه” او بود، اما لین برای تولید فیلمنامه ای که با همکاری دن مازو (Damsel, Wrath of the Titans) نوشته بود، ادامه داد. Fast X دهمین و ماقبل آخر مجموعه فیلم های Fast & Furious است.

بخوانید  Save Big On My Hero Academia Blu-Rays For Black Friday
این فیلم 19 می اکران می شود. آخرین فیلم، F9، ساخته شده است 726 میلیون دلار در طول همه گیری.

تحریریه مجله بازی یک گیمر