شهر نمادین Skyrim، Whiterun، اکنون در Halo Infinite قابل بازی است

هرکسی که نقش RPG نمادین Bethesda را بازی کرده باشد، Whiterun را به عنوان اولین شهر بزرگی که داستان اصلی بازی به آن اشاره می کند، به یاد می آورد. در حالی که به نظر نمی‌رسد که شامل بسیاری از ساختمان‌های داخلی برای مبارزه بازیکنان باشد، اما خود شهر کاملاً قابل مشاهده است و تمام جنبه‌های نمادین Whiterun را دارد که بازیکنان احتمالاً به خاطر خواهند داشت. حتی یک مجسمه سنگی عظیم وجود دارد که در حالی که به وضوح از یک ابر سرباز علمی تخیلی اسپارتی به عنوان نقطه شروع استفاده می کند، بسیار به خدای اسکایریم تالوس نزدیک می شود.

بازیکنان Halo Infinite از زمان انتشار آن در نوامبر 2022 در کنار به‌روزرسانی رایگان زمستانی بازی، زمانی که Creation Suite به صورت بتا وارد شد، با Forge سرگرم شده‌اند. بازیکنان وقت خود را برای خلاقیت تلف نمی‌کنند و همه چیز را خلق می‌کنند، از بازآفرینی نقشه‌های Halo کلاسیک مانند Blood Gulch تا تصویری بسیار دقیق از Waffle House.

در این مرحله، این که Skyrim تقریباً روی هر پلتفرم بازی قابل تصوری قابل بازی است، کمی مشکل است و اکنون حتی Halo Infinite را نیز می توان به این لیست اضافه کرد. یکی از نمادین‌ترین مکان‌های Skyrim، شهر Whiterun، اکنون به لطف مجموعه ساخت Halo Infinite Forge به میدان نبرد اسپارتی تبدیل شده است.

در همین حال، Developer 343 Industries به سختی در حال کار روی Halo Infinite Season 3 است که نقشه‌های جدید Arena و Big Team Battle، یک سلاح جدید در Bandit DMR، تجهیزات جدید Shroud Screen، 100 سطح نبرد دیگر و غیره را معرفی می‌کند. فصل 3 قرار است از 7 مارس شروع شود.

بخوانید  فعلا منتظر نینتندو سوییچ ۲ نباشید

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



همانطور که توسط بازی Rebs در توییتر، بازآفرینی دقیق Whiterun توسط کاربر Bullet2thehead9 برای سایر گیمرها ساخته شد. دانلود و بازی های سفارشی را انجام دهید. این نقشه از اکثر انواع بازی Halo Infinite پشتیبانی می کند، اما در حال حاضر از ربات ها پشتیبانی نمی کند. Bullet2thehead9 نیز روستای را بازسازی کرد ریوروود با استفاده از Forge، فقط در صورتی که Whiterun کافی نباشد.