انتشار اولین تریلر فیلم تتریس در شبکه اپل


اپل اولین تریلر بازی Tetris توسط Taron Egerton را منتشر کرد.

شبکه اپل اولین تریلر بازی Tetris را منتشر کرده است که داستان گیرا درگیری های حقوقی بر سر یکی از محبوب ترین بازی های ویدیویی تاریخ را روایت می کند.

ماجراهایی که در آن هانک راجرز، فروشنده بازی های ویدیویی آمریکایی، توانست حق کپی رایت و توزیع بین المللی بازی معروف تتریس را به دست آورد، داستان اصلی فیلم تتریس را تشکیل می دهد. تتریس در ابتدا توسط Alexey Pazhitnov، مهندس نرم افزار از اتحاد جماهیر شوروی در سال 1984 طراحی شد و این فیلم وقایعی را نشان می دهد که بین راجرز، پاژیتنوف، آتاری، نینتندو و دیگران درگیر در تاریخ اتفاق افتاده است. در ادامه می توانید اولین تریلر فیلم تتریس را تماشا کنید.

دانلود از آپارات

البته این اولین باری نیست که تتریس در کانون توجه یک فیلم قرار می گیرد. پیش از این بازی تتریس در فیلم پیکسل ها در سال 2015 نقش پررنگی داشت آدام سندلر این بود و در مقطعی در سال 2018 قرار بود چنین شود برت راتنر، کارگردان فیلم هایی مانند مردان ایکس 3 و ساعت شلوغی شروع به ساخت اقتباس سینمایی پرهزینه از این محصول آتاری کرد. جالب اینجاست که این پروژه قرار بود بر روی دعاوی کپی رایت اولین بازی تتریس نیز تمرکز کند.

اما با لغو تولید آن به دلایل نامعلوم، در حال حاضر فوت شدهکارگردان بریتانیایی برنده جایزه بفتا این شانس را داشت که این داستان هیجان انگیز و مهم را در تاریخ صنعت بازی های ویدیویی به نمایش بگذارد. سریال بابیلون، استون هاوس و فیلم کوتاه It’s a Casual Life از دیگر آثار کارنامه برد براد است.

بخوانید  بازی آخر این هفته: خاطرات با یوبی سافت

تارون اجرتون مثل هنک راجرز توگو ایگاوا در نقش هیروشی یامائوچی رئیس جمهور معروف نینتندو تا سال 2002. راجر ایلام، آنتونی بویل، کن یاماهارا، بن مایلز، متیو مارش، ریک یان، نیکیتا ایفرموف و توبی جونزاز جمله بازیگران فیلم تتریس خواهد بود. نوح رز که به تازگی راه خود را از فیلم زندگینامه ای فرد آستر از سونی پیکچرز جدا کرده است، فیلمنامه تتریس را نیز نوشته است.

فیلم تتریس در تاریخ 31 مارس 2023 (12 آوریل 1402) در Apple TV Plus نمایش داده می شود. اپل همچنین تایید کرده است که تتریس در جشنواره فیلم SXSW در آستین، تگزاس در 15 مارس به نمایش در خواهد آمد.

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر