انتشار استریم فیلم Super Mario Bros. به نظر می رسد هفته آینده

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید
شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی

اندازه:

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

جای تعجب نیست، اما فیلم The Super Mario Bros. چند هفته پس از اکران در سینما چندین رکورد شکست، که شامل فروش بیش از یک میلیارد دلار و پردرآمدترین عنوان فیلم بازی ویدیویی در تمام دوران است. با این حال، نقدهای مربوط به فیلم با آن متفاوت بود متاکریتیک امتیاز فقط 46 بود. اما علیرغم نقدهای ناچیز، این فیلم با کسب امتیاز 8.6 در متاکریتیک، در بین تماشاگران سینما موفق شد.

پیش‌سفارش‌های آمازون بدون توجه به فرمت (UHD، HD، SD) با قیمت 30 دلار فهرست شده‌اند و در حال حاضر هیچ گزینه اجاره‌ای وجود ندارد. با این حال، Peacock احتمالاً این فیلم را در ماه آگوست در دسترس خواهد داشت، زیرا همه فیلم‌های یونیورسال به سرویس پخش اضافه می‌شوند. ظرف چهار ماه از اولین حضورشان در تئاتر اما اگر به دنبال این هستید که فیلم را به محض در دسترس قرار گرفتن برای سینمای خانگی خود بخرید، حتماً صفحه فیلم های آمازون را بررسی کنید.

بخوانید  درخواست تجدیدنظر FTC در پرونده Activision Blizzard علیه مایکروسافت رد شد

تریلر رسمی فیلم Super Mario Bros.

اگر می‌خواهید آن را به مجموعه فیزیکی خود اضافه کنید، بلو-ری احتمالاً در اوایل ماه جولای منتشر می‌شود (برای جزئیات بیشتر، راهنمای پیش‌سفارش کامل فیلم Super Mario Bros را بررسی کنید). به خاطر داشته باشید که یونیورسال پیکچرز هیچ اطلاعیه رسمی در مورد تاریخ اکران ارائه نکرده است – اما بر اساس همه شایعات و درزهای منتشر شده، واضح است که برای تماشای فیلم Super Mario Bros نیازی به انتظار طولانی نخواهید بود. خانه شما

تحریریه مجله بازی یک گیمر