ظرفیت سرور Helldivers 2 بار دیگر افزایش یافته است

با توجه به استقبال گسترده بازیکنان، توسعه دهنده Helldivers 2 مجبور به افزایش ظرفیت سرورها شد.

به نظر می رسد تقاضا برای بازی تیراندازی تعاونی Helldivers 2 فراتر از انتظارات استودیو Arrowhead بوده است. چرا که محبوبیت و آمار بازیکنان این بازی همچنان در حال گسترش است و فراتر از آمادگی و انتظار تیم سازنده است. استقبال زیاد باعث شده است که از زمان انتشار Helldivers 2 شاهد مشکلات زیادی در تجربه بازی روی رایانه های شخصی و پلی استیشن 5 باشیم. ازدحام بیش از حد بازیکنان و متعاقب آن شلوغی سرور باعث ایجاد خطا در سیستم پیشرفت، اتصال به سرور و سایر مشکلات شد.

این در حالی است که استودیو Arrowhead در حال تلاش گسترده برای رفع مشکلات بازی است و در جدیدترین اقدام، ظرفیت سرورهای بازی را افزایش داده است. در پیامی رسمی به بازیکنان Helldivers 2، سازنده اعلام کرد که ظرفیت سرور برای سرویس دهی به بازیکنان همزمان روی پلتفرم های رایانه شخصی و پلی استیشن 5 به 450000 افزایش یافته است. با این حال، توسعه دهنده نسبت به مشکلات پیشرفت و اتصال سرور هشدار داد.

قهرمانان Helldivers 2 آماده فرود بر روی سیاره عجیب هستند

میستی هارت، مدیر پشتیبانی استودیو Arrowhead در Reddit خاطرنشان کرد: «ما اخیراً با برخی از مشکلات ظرفیت سرور با تعداد زیادی بازیکن همزمان مواجه شده‌ایم. این مسائل باعث ایجاد اختلالاتی در قالب شکست ماموریت، بازگشت بازیکن به کشتی یا خروج از بازی شد. تیم ما به طور شبانه روزی برای بهبود این موارد کار می کند. اگرچه ما توانستیم برخی از مشکلات را برطرف کنیم، اما هنوز کار زیادی برای انجام دادن وجود دارد تا تجربه ای بهینه برای همه بازیکنان Helldivers فراهم کنیم.

بخوانید  پایان داستان مایلز مورالس با Spider-Man: Beyond the Spider-Verse

به همین دلیل مجبور شدیم تعداد بازیکنان همزمان را به 450000 افزایش دهیم تا ثبات بیشتری در عملکرد سرور ایجاد کنیم. ما به همکاری با شرکای خود برای افزایش این سقف ادامه خواهیم داد. اگر در پیشرفت مشکل دارید، لطفاً بازی را مجدداً راه اندازی کنید تا موارد پشتیبانی شده همگام شود. ممنون که صبر کردید.”

این اولین باری نیست که Arrowhead Studio مجبور است ظرفیت سرور را برای رفع مشکلات مشابه افزایش دهد. این سازنده هفته گذشته اعلام کرد که تعداد بازیکنان همزمان در هر دو پلتفرم را به 360000 افزایش خواهد داد. اگرچه ممکن است این مشکلات برای بازیکنان آزاردهنده باشد، اما بروز آنها نشان از استقبال شگفت انگیز بازیکنان از توسعه دهنده و سونی دارد.

Helldivers 2 بزرگترین عرضه بازی اول شخص سونی در Steam است که از عناوین بزرگی مانند God of War و Marvel's Spider-Man پیشی گرفته است. این بازی اخیراً پیک 333000 بازیکن همزمان را به ثبت رسانده و تعداد بازیکنان همزمان بیشتری نسبت به بازی های محبوبی مانند Destiny 2، Starfield و Halo Infinite دارد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر