پایان داستان مایلز مورالس با Spider-Man: Beyond the Spider-Verse

فیل لرد و کریستوفر میلر تایید کردند که Spider-Man: Beyond the Spider-Verse داستان مایلز مورالس را به پایان خواهد رساند.

شامیک مور در نقش مایلز مورالس، هایلی استاینفلد در نقش گوئن استیسی، ژاک جانسون همانطور که پیتر بی پارکر، اشعه ایسا به عنوان زن عنکبوتی، دانیل کالویا مثل اسپایدر پانک، کاران سونی به عنوان مرد عنکبوتی هندی، اسکار آیزاک به عنوان مرد عنکبوتی 2099، جیسون شوارتزمن مانند اسپات، برایان تایری هنری مانند جفرسون دیویس، لونا لورین ولز مانند ریو مورالس، گرتا لی در نقش لیلا اندی سمبرگ، راشل دراخ، یورما تاکونی و شی ویگهام از جمله صداپیشه هایی که در انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse بازی کردند.

کریستوفر میلر همچنین تایید کرد که Spider-Man: Beyond the Spider-Verse آخرین انیمیشن این سه گانه است: «این پایان داستان مایلز مورالس خواهد بود. از این رو تمام تلاش خود را برای رسیدن به این هدف به کار می گیرد. انیمیشن Spider-Man 3 در حال حاضر برای تاریخ 10 آوریل 1403 (29 مارس 2024) برنامه ریزی شده است.

نویسندگان Spider-Man: Across the Spider-Verse، فیل لرد و کریستوفر میلر با Entertainment Tonight در مورد تبدیل Spider-Verse به سه گانه صحبت کردند. کریس میلر گفت: «ما می‌دانستیم که داستان‌های بیشتری برای گفتن و کاوش بیشتر وجود دارد، اما با کار بر روی «Across the Spider-Verse» متوجه شدیم که این انیمیشن محور اصلی یک سه‌گانه است.

انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse (Spider-Man: Across the Spider-Verse) به تازگی روی پرده های سینما اکران شد و موفقیت های زیادی در گیشه کسب کرد. این دنباله ابرقهرمانی از سونی پیکچرز با یک cliffhanger به پایان رسید و تیتراژ پایانی به بازگشت شخصیت اصلی فیلم Spider-Man: Beyond the Spider-Verse اشاره کرد.

بخوانید  بازی چند نفره Horizon لغو نشده است

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون فیل لرد و کریستوفر میلر در مصاحبه اخیر آنها تایید کردند که Spider-Man: Beyond the Spider-Verse این سه گانه را به پایان خواهد رساند.

در خلاصه داستان Spider-Man: Across the Spider-Verse آمده است: “مایلز مورالس برای فصل بعدی حماسه Spider-Verse بازمی گردد و پس از اتحاد مجدد با گوئن استیسی، مرد عنکبوتی خیرخواه بروکلین در کنار جهان قرار می گیرد؛ جایی که یک تیم عنکبوتیان سعی می کند از جهان محافظت کند.اما زمانی که قهرمانان بر سر نحوه مقابله با یک تهدید جدید با هم درگیر می شوند، مایلز مورالس خود را در برابر دیگر عنکبوتیان می بیند و باید معنای قهرمان بودن را دوباره تعریف کند تا عزیزانش را نجات دهد.

با این حال، بسیاری از افراد حدس می زنند که اکران Spider-Man: Beyond the Spider-Verse برای 9 ماه جاه طلبانه است و این انیمیشن به تعویق خواهد افتاد. هایلی استاینفلد او اخیرا در مصاحبه ای با هالیوود ریپورتر اعلام کرد که هنوز ضبط دیالوگ شخصیت گوئن استیسی/زن عنکبوتی را آغاز نکرده است. در حالی که احتمال تاخیر در ساخت انیمیشن Spider-Man 3 وجود دارد، طرفداران مشتاقانه منتظر پایان داستان مایلز مورالس هستند.