امکان تجربه رایگان محدود The Last of Us Part 1 برای کاربران PlayStation Plus Premium

ماه گذشته بود کریگ مازین، یکی از نویسندگان و سازندگان برنامه HBO این اثر مدعی شد که The Last of Us بهترین داستانی است که در تاریخ گیمینگ روایت شده است و آن را بدیهی دانست. وی ادامه داد، یکی از دلایل این امر این است که قهرمانان اثر به جای موجودات ماوراء طبیعی، افراد عادی هستند.
آنها تنها انسان ها بودند و این به خودی خود در بازی ها بسیار نادر است.” از سال 1977 بازی های ویدیویی انجام می دهم.”

به نظر می رسد این نسخه آزمایشی آخرین بازسازی ما برای پلی استیشن 5 در زمان پخش اولین قسمت این مجموعه اضافه شده است. این فیلم با فیلم تحسین شده ی HBO یعنی The Last of Us مطابقت دارد. The Last of Us Part 1 به عنوان یک بازسازی وفادارانه از بازی اصلی با گیم پلی و کنترل های مدرن منتشر شد. این اثر که اولین بار در سال 2013 برای PS3 منتشر شد و در سال 2014 برای پلی استیشن 4 نیز در دسترس بود.

این بازسازی همچنین شامل بسیاری از تنظیمات دسترسی برای افراد دارای معلولیت است، از جمله توضیحات صوتی برای لحظات سینمایی و بازخورد لمسی برای مکالمات. سونی به تازگی اعلام کرده است که نسخه رایانه های شخصی این اثر در تاریخ 12 مارس از طریق استیم و اپیک استور منتشر خواهد شد.

همزمان با پخش سریال The Last of Us، نسخه آزمایشی دو ساعته بازی آن برای کاربران سرویس پریمیوم پلی استیشن پلاس منتشر شد.

دو ساعت اول بازی The Last of Us Part 1 برای کاربران پلی استیشن پلاس پریمیوم منتشر شد. PlayStation Plus Premium، بالاترین سطح این سرویس، به گیمرها امکان دسترسی به آزمایش‌های زمان محدود، استریم ابری و فهرستی از عناوین PlayStation 1، PlayStation 2، PlayStation Portable و PlayStation 3 را از طریق استریم می‌دهد.

بخوانید  Fortnite Dead Space Skin اکنون با ایزاک کلارک و چالش های انحصاری درون بازی در دسترس است.