امکان انتشار بازی Star Wars Battlefront 2 در سرویس پلی استیشن پلاس

طبق اطلاعات منتشر شده، این نسخه از بازی که در سال 2009 برای کنسول دستی PSP سونی منتشر شد، تا چند هفته دیگر بر روی سرویس PlayStation Classic Games Library عرضه خواهد شد که دارای ویژگی های بهبود یافته ای مانند قابلیت ذخیره سریع و پشتیبانی از نمایشگرهای بزرگتر است. برای کاربران PS Plus Extra و Premium در دسترس است.

نسخه قابل حمل پلی استیشن این بازی توسط استودیو Savage Entertainment ساخته شده است و مانند نسخه PS2 بازی دارای نبردهای فضایی، چالش های Rebel Raider، Imperial Enforcer و Rogue Assassin و لوکیشن های آشنا از قسمت سوم بازی است. سریال های جنگی مانند مصطفار و سیاره کاشییک. . البته برخلاف نسخه پلی استیشن 2 بازی، این نسخه از Battlefront 2 شامل قسمت کمپین داستانی بازی به نام Rise of the Empire نخواهد بود.

در کنار Star Wars Battlefront 2، سه بازی Soulcalibur: Broken Destiny، Ridge Racer 2 و اولین قسمت از سری Dino Crisis قرار است از دیگر بازی‌های کلاسیک جدید این سرویس برای ماه آخر سال 2022 باشند.

هفته گذشته، سونی از عرضه بازی‌های Biomutant و Legendary Edition Copper Effect به عنوان بازی‌های رایگان ماه دسامبر برای کاربران سرویس PlayStation Plus Essential خبر داد و اعلام کرد که دو بازی رده بالای Extra و Premium این سرویس در تاریخ نامشخصی معرفی خواهند شد. اواخر دسامبر هر پنج بازی در سری Ratchet & Clank که برای پلتفرم پلی‌استیشن 3 منتشر شده‌اند، در کاتالوگ پلی‌استیشن پلاس کلاسیک‌های نوامبر گنجانده شده‌اند که فقط برای کاربران PS Plus Premium از طریق ابر یا استریم اینترنتی در دسترس است.

بخوانید  Save Up To 40% On The Attack On Titan Colossal Editions At Amazon

دیروز، صفحه به روز شده بازی کلاسیک Star Wars Battlefront II در فروشگاه پلی استیشن توسط وب سایت Gematsu مشاهده شد که به نظر می رسد از انتشار مجدد این بازی بر روی کنسول های مدرن سونی خبر می دهد.

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

به نظر می رسد نسخه اصلی Star Wars Battlefront 2 که در سال 2005 منتشر شد، یکی از بازی های جدید در کتابخانه کلاسیک سرویس پلی استیشن پلاس در ماه دسامبر خواهد بود.