امکان انتشار بازی های بیشتر در روز انتشار در سرویس پلی استیشن پلاس

اشاره ای به عبارت

با توجه به عبارت درج شده در زیر عبارت بازی Divine Knockout، ممکن است در روز اول شاهد عرضه بازی های بیشتری در سرویس پلی استیشن پلاس باشیم.

سونی در زمان راه اندازی مقداری کار روی این سرویس انجام داد، اما کاربران بیشتر می خواهند. بازی Divine Knockout یکی از بازی های رایگان ماه دسامبر برای PlayStation Plus Essential است که در تاریخ 15 دسامبر (6 دسامبر) در این سرویس در دسترس خواهد بود. با توجه به اینکه در تصویر منتشر شده توسط سونی در زیر این بازی عبارتی تبلیغاتی درج شده است، شاید این بازی و عرضه آن در روز انتشار، نشانه ای از عرضه بازی های بیشتری در این سرویس در روز انتشار باشد.

البته این مورد یک موضوع جزئی است و نمی توان با قاطعیت زیادی در مورد آن صحبت کرد. اما جالب است که ببینیم آیا سونی واقعاً قصد دارد در سال 2023 کارهای بیشتری را در تاریخ انتشار روی سرویس پلاس قرار دهد یا خیر. در آخرین گزارش مالی اعلام شده توسط سونی، درآمد حاصل از عضویت سرویس پلاس افزایش یافته است. با این حال، تعداد مشترکین همزمان اندکی کاهش یافته بود و انتظار می رود که سونی قصد دارد این روند را تغییر دهد.

اگر مشترک سرویس پلی استیشن پلاس در سطح Essential یا Extra هستید، می توانید بگویید که سال خوبی را در زمینه انتشار آثار رایگان سپری کرده اید. اگرچه سطح پریمیوم که گران ترین اشتراک این سرویس است مورد انتقاد قرار گرفته است، اما دو سطح پایین این سرویس نتایج مثبتی را به همراه داشته است. شاید بزرگترین انتقاد به این سرویس عدم قرارگیری بازی ها در روز عرضه باشد. به خصوص در مقایسه با سایر شرکت هایی که خدمات اشتراکی مانند Game Pass را ارائه می دهند.

بخوانید  نمایش کاپیتان مارول و خانم مارول در فیلم جدید فیلم The Marvels

در پایین تصویر این بازی عبارت «روز اول انتشار» را می بینیم که البته لوگوی کوچکی است و شاید خیلی ها به آن توجه نکرده باشند؛ اما به هر حال این یکی از تیم گرافیکی غول ژاپنی بود که آن را طراحی کرد. اگرچه این جمله به تنهایی ضامن قرار گرفتن آثار در روز اکران بیشتر در خدمت نیست، اما به احتمال انتشار چند مورد از این آثار اشاره دارد; در غیر این صورت دلیلی برای طراحی لوگو وجود نخواهد داشت.

تحریریه مجله بازی یک گیمر