اعلام تاریخ تست فنی و عرضه بازی The Texas Chain Saw Massacre


کمپانی Gun Interactive با انتشار تریلر گیم پلی تاریخ تست فنی و انتشار بازی The Texas Chain Saw Massacre را فاش کرد.

بازی ترسناک چند نفره Texas Chain Saw Massacre در تاریخ 27 آگوست 1402 (18 اوت 2023) برای کاربران پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و ایکس باکس سری ایکس در دسترس خواهد بود. ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و رایانه شخصی موجود است. کاربران سرویس Game Pass در رایانه و کنسول نیز می توانند این بازی را تجربه کنند.علاوه بر این، تست فنی بازی در تاریخ 4 ژوئن 1402 (25 می 2023) برنامه ریزی شده است.

این بازی بر اساس فیلم The Texas Chain Saw Massacre ساخته شده است که کنترل یکی از اعضای خانواده Slaughter مانند Leatherface یا یکی از بازماندگان را در اختیار بازیکن قرار می دهد. در این بازی بسیار شبیه به بازی Gun Interactive’s Friday the 13th: The Game، بازماندگان باید مخفی شوند و ابزارهایی را برای فرار جمع آوری کنند. از سوی دیگر، خانواده اسلاتر اغلب مجبورند با روش های خشونت آمیز جلوی آنها را بگیرند.

بازی Texas Chain Saw Massacre چندین مکان مختلف برای کشف این شکارچیان خواهد داشت. چون کارگردان ها سعی می کنند فضای فیلم های سریال را رونویسی کنند. تریلری از گیم پلی خونین نیز منتشر شده است که می توانید آن را در کانال یوتیوب IGN Media مشاهده کنید. در حال حاضر، جزئیات زیادی در مورد تست فنی بازی کشتار با اره برقی تگزاس وجود ندارد و طرفداران باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتری در هفته های آینده باشند.

بخوانید  قدردانی مری بارتلت از فیلمنامه سریال The Last of Us