قیمت بیمه L90 را از کجا می توانم پیدا کنم؟

Insurance.com یکی از سامانه های اشتراک آنلاین بیمه است که شرایط استعلام و مقایسه خدمات و ضمانت نامه های شرکت های بیمه را فراهم می کند تا تنها با چند کلیک با قیمت مناسب بهترین بیمه نامه را به دست آورید. برای خرید بیمه نامه مورد نظر بدون محدودیت زمانی و مکانی کافیست به صفحه اصلی Bimeh.com (bimeh.com) مراجعه کنید. به طور کلی اشتراک بیمه مسئولیت مدنی و بدنه خودروها و وسایل نقلیه زمینی همواره بخشی از دغدغه های رانندگان و مالکان وسایل نقلیه زمینی بوده است اما با مراجعه به سامانه بیمه دات کام دیگر نگرانی برای این موضوع وجود ندارد. . .

سقف مسئولیت در بیمه مسئولیت 90 است

بیمه بدنه L90 خسارت مالی وارده به خودروی راننده مقصر را پوشش می دهد. در صورت وقوع حادثه خسارت وارده به بدن راننده مقصر مشمول بیمه مسئولیت مدنی نمی باشد. در چنین شرایطی راننده تندر ال 90 می تواند هزینه تعمیرات و خرید قطعات را با بیمه بدنه خود جبران کند. با توجه به افزایش قیمت خودروها و واقعی بودن قطعات آنها، خرید بیمه بدنه دیگر اختیاری نیست و ضروری به نظر می رسد.با پرداخت حق بیمه و قیمت بیمه بدنه ال نود در برابر خطراتی مانند تصادف، واژگونی، آتش سوزی و حتی سرقت پوشش داده می شود.

بیمه بدنه ال نود را پوشش می دهد

همانطور که گفته شد بیمه بدنه دارای دو نوع پوشش اولیه و تکمیلی می باشد و تمامی دارندگان وسایل نقلیه زمینی می توانند از آن بهره مند شوند. اما بیمه گذاران نیازی به خطرات خاصی ندارند، پس بهتر است با مشورت کارشناس بیمه اقدام به عقد بیمه نامه کنند. بیمه های اصلی بدنه به شرح زیر است:

  • خسارات ناشی از برخورد خودرو در تصادفات
  • خسارت وارده به خودرو در اثر برخورد با جسم ثابت یا متحرک
  • آتش سوزی، صاعقه، انفجار، تصادف اتومبیل یا واژگونی
  • جبران خسارت وارده به خودرو ناشی از نجات بیمه شده یا انتقال خودرو به محل مناسب
  • پوشش خسارت ناشی از سرقت تجهیزات اصلی و اضافی مندرج در بیمه نامه
  • پوشش 50% هزینه های انجام شده در صورت آسیب دیدن لاستیک و باتری

بیمه عمر کلیه خسارات و صدمات ناشی از حوادث و سوانح را به اشخاص ثالث جبران خواهد کرد. تلفات جانی مانند: مزایای فوت، هزینه های از کارافتادگی و هزینه های پزشکی برای افراد آسیب دیده.

بخوانید  رمان گرافیکی هابیت در فوریه منتشر می‌شود، پیش‌سفارش‌ها هم‌اکنون فعال می‌شوند

جبران خسارت مالی: یک چهلم پرداختی اعلام شده مربوط به تعهدات و حداقل پوشش انتخابی خسارت مالی است. در سال 1401 حداقل تعهدات مالی 20 میلیون تومان و حداکثر 400 میلیون تومان به شرط پرداخت حق بیمه بیشتر است.

شرایط پرداخت بیمه بدنه L90

بیمه بدنه ال نود و بیمه مسئولیت مدنی ال نود جزء بیمه نامه هایی هستند که در صورت بروز حادثه رانندگی تا سقف تعهدات خود خسارت را جبران می کنند. همانطور که می دانید بیمه مسئولیت یکی از بیمه های اجباری است و در صورت عدم تهیه این بیمه نامه جریمه شده و خودروی النود شما توقیف خواهد شد. همچنین باید ریسک های تحت پوشش بیمه نامه بدنه را بشناسید تا در انتخاب گارانتی بیشترین ریسک را بخرید. با ما تا انتهای متن همراه باشید تا توضیح بیشتری در مورد علت نامگذاری بیمه خودرو سوم و دو خدمات بیمه خودرو ارائه دهیم.

بیمه بدنه ال نود چیست؟

ضمناً شرکت بیمه به ازای هر روز تاخیر در تمدید بیمه نامه جریمه می گیرد و قیمت بیمه نامه را 90 لیتر افزایش می دهد و در صورت عدم تمدید به موقع بیمه نامه مسئولیت تندر L 90 توسط مالک خودروی تندر 90. در هنگام تمدید بیمه نامه جریمه دیرکرد به وی تعلق خواهد گرفت. هزینه تأخیر روزانه محاسبه می شود. فرمول محاسبه این جریمه به این صورت است که مبلغ حق بیمه یک سال بدون تخفیف بر تعداد روزهای سال تقسیم می شود. سپس عدد بدست آمده در تعداد روزهای جریمه ضرب می شود. البته هر چه تعداد روزهای جریمه دیرکرد بیشتر باشد، حق بیمه راننده ال 90 بیشتر می شود. ضمناً در صورت نبود بیمه نامه مسئولیت مدنی و در صورت بروز حادثه، شرکت بیمه هیچ گونه تعهدی در قبال پرداخت خسارت نخواهد پذیرفت. رانندگان محترم خودرو ال نود می توانند برای خرید بیمه مسئولیت L90 در اسرع وقت از سایت assurance.com به لینک زیر مراجعه کنند: https://bimeh.com/thirdparty/tondar90

پوشش بیمه شخص ثالث

جبران خسارت جانی: سقف تعهدات بیمه عمر برای بیمه سوم معادل 800 میلیون تومان برای ماه های حرام و 600 میلیون تومان برای سایر ماه های سال 1401 در نظر گرفته شده است.

بخوانید  انتشار تریلر هنگام عرضه بازی The Last of Us Part 1

به طور کلی توصیه می کنیم از مشاوره های بیمه ای برای اخذ بیمه نامه بدنه ال نود و بیمه مسئولیت مدنی ال نود استفاده کنید تا در صورت بروز حوادث رانندگی حداکثر خسارت را از بیمه گر خود دریافت کنید.

بیمه مسئولیت یکی از بیمه نامه های اجباری خودرو است که برای جبران هزینه های مالی و جانی انجام شده به اشخاص ثالث پرداخت می شود. علت نامگذاری بیمه مسئولیت این است که در قرارداد این بیمه قسمت اول قرارداد را بیمه گر، قسمت دوم قرارداد را بیمه گر و زیان دیده در حوادث رانندگی را ثالث می نامند. . بنابراین تعهدات مالی و جانی ناشی از این بیمه نامه موجب جبران هزینه های اشخاص ثالث می شود.

برای اینکه بتوانید بهترین پوشش ها و ریسک ها را در بیمه بدنه و بیمه مسئولیت مدنی انتخاب کنید باید با بررسی و مقایسه اقدام به بیمه کنید. بیمه بدنه ال نود و بیمه مسئولیت ال نود را می توان از تمامی شرکت های بیمه خریداری کرد، اما کدام شرکت ها بهترین بیمه نامه را ارائه می دهند؟ و با توجه به اولویت بیمه گذار چه ضمانتی ارائه خواهد شد؟

پوشش بیمه بدنه L90

تمامی خسارات مالی وارده به وسیله نقلیه افراد مجروح حادثه در این پوشش جبران می شود.

بیمه بدنه ال نود و بیمه مسئولیت مدنی ال نود بگیرید

پوشش بیمه بدنه L90

برای اینکه بتوانید از بیمه گر خود خسارت دریافت کنید باید مشمول شرایط شرکت های بیمه باشید. شرایط پوشش خسارت در بیمه بدنه به شرح زیر است:

  • هنگام وقوع حادثه، بیمه گر مقصر است.
  • بیمه گر نباید در طول حادثه مقصر شناخته شود.
  • راننده مقصر از صحنه تصادف متواری شده است یا به عبارتی دسترسی به راننده مقصر برای دریافت خسارت امکان پذیر نیست.
  • خودروی شما باید جزو خودروهای غیر معمول و لوکس باشد. در این صورت بیمه مسئولیت راننده مقصر کل خسارت را جبران نمی کند و می توانید در این شرایط از بیمه بدنه غیرمعمول کمک بگیرید.

حق بیمه اعلام شده در ابتدای هر سال تعیین کننده حداقل و حداکثر حق بیمه پرداختی بیمه گذار و همچنین تعیین سقف تعهدات شرکت های بیمه برای جبران خسارت بیمه شخص ثالث خواهد بود. لذا در سال 1401 پرداخت پوشش مالی و عمری بیمه ثالث به شرح زیر اعلام شد:

بخوانید  Alan Wake 2 بهترین بازی سال از نظر مجله تایم

شرایط پرداخت بیمه بدنه L90

خودروی ال نود یکی از خودروهای محبوب و کم مصرفی است که با ورود به بازار با استقبال بسیاری از مردم مواجه شد.

بیمه مسئولیت مدنی النود برای اینکه بتواند هزینه های ناشی از حوادث رانندگی را جبران کند، برای اشخاص ثالثی که در حوادث رانندگی متحمل خسارت شده اند، دو نوع پوشش جانی و مالی در نظر گرفته است. همچنین میزان تعهدات شرکت های بیمه بر اساس میزان اعلام شده در ابتدای هر سال تعیین می شود. به طور کلی دو نوع پوشش مالی و عمری این بیمه نامه عبارتند از:

توجه داشته باشید که اگر خودروی ال نود دارید، بیمه بدنه هزینه های ناشی از خسارت جانی را پوشش نمی دهد و تنها مسئول جبران هزینه های مالی است.

بیمه مسئولیت چیست؟

همچنین پوشش های اضافی بیمه بدنه ال نود با پرداخت حق بیمه بالاتر امکان پذیر است که رایج ترین آنها به شرح زیر است:

  • خسارات ناشی از بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله، طوفان، فوران های آتشفشانی و تگرگ
  • آسیب های ناشی از پاشیدن رنگ، اسیدپاشی و رنگ آمیزی روی بدنه
  • در مواقعی که خودرو دچار حادثه شده و قابل استفاده نیست، هزینه سفر متقاضی را بپردازید
  • غرامت سرقت قطعات خودرو و لوازم داخلی
  • جبران هزینه تعویض شیشه خودرو در صورت شکستگی در اثر تغییر یا متراکم شدن هوای داخل خودرو
  • جبران هزینه نوسانات قیمت خودرو
  • جبران کاهش قیمت خودرو

بیمه بدنه ال نود در چه شرایطی خسارت را جبران می کند؟

این مقاله صرفاً جنبه تبلیغاتی دارد و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد.

گزارش پایان اطلاعیه

نکته مهمی که هنگام بیمه مسئولیت باید به آن توجه کنید این است که پلیس راهنمایی و رانندگی شما را جریمه می کند و در صورت رسیدگی بدون بیمه مسئولیت شما را به پارکینگ می رساند.