اعلام تاریخ انتشار نت بازی The Callisto Protocol

طرفداران باید تا تاریخ انتشار منتظر بمانند تا نمرات بازی ترسناک The Callisto Protocol را بیابند.

وب سایت متاکریتیک اخیرا با یک توییت جدید اعلام کرد که بررسی های The Callisto Protocol چند ساعت قبل از انتشار بازی در سراسر جهان منتشر می شود. طرفداران مطمئناً امیدوار بودند که بین انتشار نمرات و انتشار جهانی بازی مدتی فاصله باشد، اما خوشبختانه این موضوع وجود دارد. زمان زیادی تا در دسترس بودن هر دو باقی نمانده است.

به تازگی جزئیات جدیدی از لیست تروفی های پروتکل Callisto منتشر شده است. این بازی بسته به پلتفرمی که بازیکنان انتخاب می کنند دارای 27 تروفی یا دستاورد خواهد بود که 7 مورد طلا، 9 نقره، یک پلاتین و مابقی برنز خواهد بود. بازی Callisto Protocol در تاریخ 2 دسامبر (11 دسامبر) بر روی پلتفرم های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد.Xbox Series S، Xbox One و PC منتشر خواهد شد.

در آینده، علاقه مندان به آثار ترسناک می توانند چندین بازی برتر را تجربه کنند و قطعا بازی The Callisto Protocol استودیو Striking Distance یکی از این محصولات است. این بازی علمی تخیلی شبح وار در پیش نمایش ها بسیار امیدوارکننده به نظر می رسید، اما اگر هنوز در مورد خرید آن هستید و می خواهید منتظر انتشار نمرات رسانه های مختلف باشید، باید منتظر انتشار پروتکل Callisto باشید. .

بخوانید  پوکمون یک ارائه کامل در 2023/27/2 ارائه می‌کند