فیلم ترسناک بامبی در حال تولید است

جفری اسکات در مورد Bambi: The Reckoning گفت: “این فیلم بازگویی بسیار تاریک داستان بامبی 1923 خواهد بود که همه ما آن را می شناسیم و دوست داریم. با الهام از The Ritual Netflix، Bambi یک ماشین کشتار شیطانی خواهد بود که در صحرا پنهان می شود. .

بر اساس گزارش ها، مراحل تولید این فیلم ترسناک که با نام بامبی: حسابرسی (بامبی: توان) شناخته می شود، از ژانویه 2023 (د/بهمن 1401) آغاز خواهد شد. هنوز هیچ جزئیاتی از داستان منتشر نشده است، اما اگر چیزی شبیه به Winnie the Pooh: Blood and Honey باشد، ما در انتظار یک تصویر هیجان انگیز و تکان دهنده دیگر از انیمیشن کلاسیک دیزنی هستیم.

اگرچه اطلاعات زیادی در مورد Bambi: The Reckoning وجود ندارد، جفری اسکات جزئیاتی را با طرفداران به اشتراک گذاشته است. کارگردان در بیانیه ای گفت که فیلم مورد بحث “بازگویی تاریک داستان بامبی 1923” است که از فیلم “آیین” نتفلیکس الهام گرفته شده است.

فیلمی ترسناک بر اساس داستان بامبی در سال 1923 در دست ساخت است و اسکات جفری بر صندلی کارگردانی می‌نشیند.

در اخبار سینما و تلویزیون، می دانیم که ITN و Jagged Edge Productions دوباره با هم همکاری می کنند تا نسخه هولناک یکی از کلاسیک های کودکان را تولید کنند. به گزارش Dread Central، فیلمی ترسناک بر اساس داستان بامبی در دست ساخت است.

بامبی: فیلم حساب در دستان شما اسکات جفری در این پروژه با ریس فریک-واترفیلدتهیه کننده Winnie the Pooh: Blood and Honey همکاری خواهد کرد.

بخوانید  مشخص شدن تعداد صحنه‌های پس از پایان فیلم Black Panther 2