اعلام تاریخ انتشار بسته الحاقی In Tanta We Trust for Forspoken


Square Enix اعلام کرده است که بازیکنان چه زمانی می توانند بسته الحاقی Forspoken’s In Tanta We Trust را تجربه کنند.

اگرچه Forspoken یک شکست تجاری و انتقادی برای Square Enix بود، اما این بازی اکشن نقش‌آفرینی جهان باز همچنان میزبان یک بسته الحاقی خواهد بود. در گذشته، شرکت Square Enix از انتشار بسته الحاقی Foraspoken In Tanta We Trust در تابستان 2023 خبر داده بود و اکنون در میان جدیدترین اخبار بازی، تاریخ دقیق انتشار این محتوا را از استوری دریافت کرده ایم. آشکار شد.

بسته الحاقی بازی Forspoken In Tanta We Trust در تاریخ 5 ژوئن (26 مه) در دسترس بازیکنان سراسر جهان قرار خواهد گرفت. این بسته الحاقی پیش درآمدی بر داستان بازی اصلی است که 25 سال قبل از اتفاقات بازی اصلی رخ می دهد. در این بسته الحاقی، فری صدای مرموزی را دنبال می کند که این شخصیت را به پاکسازی Rheddig هدایت می کند. نبردی سرنوشت ساز که سرزمین آتیا را ویران کرد و طنتاز را در فوراسپوکن دیوانه کرد.

Tanta Cinta در یک ماجراجویی جدید در بسته الحاقی In Tanta We Trust، فری را همراهی می کند. این بسته شامل محیط های جدید و توانایی های جادویی است. در اوایل این ماه، Square Enix تایید کرد که فروش Forspoken بسیار کمتر از حد انتظار بوده و در نتیجه توسعه‌دهنده بازی، Luminous Productions، با Square Enix ادغام خواهد شد. در حال حاضر بازی Foraspoken بر روی پلتفرم های پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی قابل تجربه است.

بخوانید  تهیه کننده سریال Dragon Quest Square Enix را ترک کرد