نبردهای جذاب در تریلر The Great War: Western Front

ما استودیوی Petroglyph Games را با بازی هایی مانند Star Wars: Empire at War و Command & Conquer Remastered Collection می شناسیم. The Great War: Western Front جدیدترین ساخته این استودیو است که دیروز برای پلتفرم PC منتشر شد. این بازی در سبک استراتژیک است و بازیکنان را به دوران جنگ جهانی اول می برد. در ادامه می‌توانید تریلر انتشار بازی را تماشا کنید:

جنگ بزرگ: جبهه غربی ترکیبی از حالت های استراتژی نوبتی و همزمان است. در نقشه وسیعی از میدان‌های جنگ جهانی اول، بازیکنان باید تصمیمات تاکتیکی و استراتژیک را در یک تجربه نوبتی اتخاذ کنند و همزمان نیروهای خود را در حین مبارزه با دشمنان به پیروزی برسانند. تصمیمات بازیکنان نقش مستقیمی در تعیین سرنوشت جنگ دارند و به عنوان مثال می توانید بر روی بهبود فناوری های رزمی ارتش خود تمرکز کنید یا سبک متفاوتی را برای رسیدن به پیروزی انتخاب کنید.

تمامی ارتش ها و تجهیزات مرتبط با آنها وفادار به تاریخ واقعی جنگ جهانی اول طراحی شده اند و بازی علاوه بر حالت تک نفره، نبردهای چند نفره را نیز ارائه می دهد.

The Great War: Western Front بازی جدید سازندگان Command & Conquer Remastered Collection برای رایانه های شخصی منتشر شده است و می توانید تریلر معرفی آن را تماشا کنید.

دانلود فیلم آپارات

نظر شما در مورد بازی The Great War: Western Front و تریلر آن چیست؟

بخوانید  آخر این هفته چه فیلمی ببینیم؟ | از باغ کلمات را متحرک می کند تا فانوس قرمز را روشن کند