استارفیلد به شما این امکان را می دهد که بر همه جناح های اصلی تعامل داشته باشید و بر آنها تأثیر بگذارید

نمونه ای از این رویکردی که شن به آن اشاره کرد، رویکرد تکاوران فری استار است، سازمانی متشکل از حافظان صلح که می توانند تحت تأثیر قرار گیرند تا آرمان های عدالت بر تقاضاهای صنعت غلبه کنند. تصمیمات بازیکنان عواقب گسترده ای برای این گروه ها خواهد داشت، در حالی که همراهان شما در خط داستانی اصلی “نظرات و دیدگاه های زیادی در مورد تصمیماتی که می گیرید” خواهند داشت.

Starfield هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار ندارد، اما انتظار می رود در نیمه اول سال 2023 برای رایانه های شخصی و Xbox Series X|S عرضه شود و در Game Pass نیز در دسترس قرار گیرد. این یکی از اولین بازی های انحصاری مایکروسافت با قیمت 70 دلار خواهد بود و برای جزئیات بیشتر، می توانید ویژگی GameSpot را در هر چیزی که درباره Starfield می دانیم بررسی کنید.

دیگر گروه‌های فعال در استارفیلد که تاکنون فاش شده‌اند عبارتند از United Colonies، Crimson Fleet، Freestar Collective و Ryujin Industries که هر گروه نظرات متفاوتی در مورد آینده بشریت دارند. در حالی که برخی از این فلسفه ها به طور قابل درک با هم تضاد دارند، شما همچنان می توانید دیدگاه هر گروه را دریابید و احتمالاً آنها را به سمت مسیر بهتری هدایت کنید.

استارفیلد تعدادی جناح ارائه می دهد که بازیکنان می توانند با آنها تعامل داشته باشند و بر آنها تأثیر بگذارند، اما آنها لزوماً خود را مسئول این سازمان ها نمی یابند. در یک ویدیوی جدید Constellation Questions، ویل شن، طراح کوئست، در مورد رویکرد Bethesda برای پر کردن جهان استارفیلد با این گروه‌ها و اینکه چگونه بازیکنان می‌توانند با همه گروه‌ها مستقل از یکدیگر تعامل داشته باشند، صحبت کرد.

بخوانید  راه یافتن Stripe به بازی MultiVersus با پخش تریلر تازه

یکی از اولین چیزهایی که تصمیم گرفتیم این بود که مطمئن شویم که ماموریت اصلی در واقع یک گشت و گذار کوچک از سیستم های نصب شده و همه بازیکنان اصلی آنجا به شما ارائه می دهد تا بتوانیم مزه آنچه را که قرار است انجام دهند به شما نشان دهیم. شن توضیح داد. “ما تصمیم گرفتیم که واقعاً می‌خواهیم مطمئن شویم که می‌توانید در تمام خطوط مستقل از یکدیگر بازی کنید. و این بار ما واقعاً می‌خواهیم داستان‌ها کمی شخصی‌تر باشند.”

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.