ارائه رکورد هفتگی مخاطبان سریال چهارشنبه

سریال تعطیلات

  • بازیگران: جیک مانلی، سارا گری و مت فرویر
  • سال انتشار: 2019 تا 2020
  • جنسیت: فانتزی، درام و ترسناک

خانواده آدامز یک وارونگی طنز آمیز از یک خانواده ایده آل در آمریکای قرن بیستم بود. یک قبیله اشرافی، ثروتمند و غیرعادی که از شبح آور بودن لذت می بردند. آنها به اینکه چقدر برای دیگران عجیب یا ترسناک هستند توجه نکرده اند. اگر آنها متوجه می شدند، به اندازه کافی برای انجام کاری در مورد آن اهمیت نمی دادند. از سال 1964 تولیدات تلویزیونی مختلفی پیرامون آنها ساخته شده است (علاوه بر تولیدات سینمایی و غیره) و آخرین سریال در سال 1999 به پایان رسید. تا پایان سال 2020 و معرفی سریال چهارشنبه توسط MGM ادامه یافت. به کارگردانی تیم برتون.

سال انتشار: 2019 تا 2023

  • خلاصه داستان: مجموعه آکادمی آمبرلا حول خانواده ای عجیب می چرخد ​​که هر یک از فرزندان این خانواده دارای یک قدرت ماوراء طبیعی هستند. هر یک از این خواهر و برادرها تحت مراقبت قرار گرفتند و در بزرگسالی به یک سری ابرقهرمان تبدیل شدند. اگرچه آنها چندان همدیگر را دوست ندارند، اما دوباره با هم متحد می شوند تا راز مرگ پدرشان را کشف کنند. اما به همین ترتیب با خطرات و تهدیدات مختلفی روبرو می شوند که ماجراجویی های متفاوتی را برایشان رقم می زند.


  • سری آکادمی چتر

    • چهارشنبه آدامز در سریال چهارشنبه ویولن می نوازد

      اخراج روز چهارشنبه والدینش گومز و مورتیشیا آدامز را بر آن داشت تا او را در آکادمی نورمور در جریکو، ورمونت ثبت نام کنند. این مدرسه برای هیولاهای رانده شده است که شکار شده و پشت سر گذاشته شده اند. جایی که پدر و مادر خودش آنجا درس خوانده و با هم آشنا شده اند. شخصیت سرد و بی احساس ونیزدی و همچنین سرکشی او به او اجازه نمی دهد به راحتی با همکلاسی هایش ارتباط برقرار کند و با آنها دوست شود. این مشکل باعث می شود که او در چندین نوبت با مدیر مدرسه دچار مشکل شود.

      خلاصه داستان: سریال Midnight Club حول محور گروهی از نوجوانان بیمار می چرخد ​​که در آسایشگاه برایت کلیف می چرخند. نوجوانانی که از بیماری های صعب العلاج رنج می برند. این نوجوانان با هم گروهی به نام Midnight Club را تشکیل می دهند. آنها قرار است نیمه شب مخفیانه در کتابخانه بزرگ پناهگاه جمع شوند تا داستان های ترسناکی را برای یکدیگر تعریف کنند. اعضای این باشگاه عهد و پیمانی می بندند که همه باید از آن پیروی کنند. هر کسی که زودتر می میرد باید سعی کند با سایر اعضای باشگاه ارتباط برقرار کند.


      سریال چهارشنبه همانطور که از نامش پیداست حول محور دختر خانواده، چهارشنبه آدامز می چرخد. در همان ابتدای داستان متوجه می شویم که قلدرهای مدرسه، برادر وانزدی، پگزلی را مورد آزار و اذیت قرار داده و او را در کمدش حبس کرده اند. به همین دلیل، او تصمیم می گیرد انتقام برادرش را از اعضای تیم واترپلو با شلیک یک سری پیراناهای زنده در استخر مدرسه بگیرد. زیرا او معتقد است که او به تنهایی حق دارد به برادرش آسیب برساند. به همین دلیل این دختر بیچاره از مدرسه اخراج می شود و مجبور می شود به مدرسه جدید برگردد. اما این بار همه چیز فرق می کند.

      درست است که خانواده آدامز را نمی‌توان در رتبه‌های برتر مشهورترین خانواده‌های داستانی دید، اما مطمئناً می‌توان آن‌ها را یکی از آیتم‌های این فهرست دانست. اگرچه به سطح خانواده گلدبرگ، سیمپسون ها، سوپرانوها و غیره نمی رسد. این خانواده مشهور اولین بار در سال 1938 در مجله نیویورکر منتشر شد و هنوز هم جذابیت خود را حفظ کرده است. این خانواده که توسط چارلز آدامز ایجاد شده است، به اشکال مختلف در رسانه های مختلف مانند تلویزیون، فیلم، بازی های ویدئویی، کمیک و غیره به تصویر کشیده شده است. این روزها. چارلز آدامز تا زمان مرگش تمام وقت خود را صرف خلق آثار جدید خانواده آدامز کرد.

      شخصیت های نوجوان از باشگاه نیمه شب دور یک میز

      سریال باشگاه نیمه شب

      چند ماه بعد سرویس پخش نتفلیکس ساخت این سریال 8 قسمتی را در دستور کار قرار داد و به مرور زمان بازیگران اضافه شدند و مراحل فیلمبرداری آغاز شد. جالب اینجاست که کریستینا ریچی که چهارشنبه در نقش یک بچه بازی می کرد نیز در سریال جدید نقشی دارد. همانطور که در بالا ذکر شد، سریال چهارشنبه در حال حاضر در رتبه 1 در بین 10 سریال برتر نتفلیکس قرار دارد و یک رکورد عالی را به ثبت رسانده است. او حتی توانست خود را پای سریال Stranger Things بگذارد و آن را کنار بگذارد. با این حال، با وجود چنین محبوبیت و موفقیت، ظاهراً نتفلیکس قصد ندارد آن را برای فصل دوم تمدید کند.

      25 سال پیش دقیقاً همین معما پدر و مادر خودش را فقیر کرد. چون خیلی تلاش کردند تا جوابی پیدا کنند، اما نتوانستند. به همین دلیل تمام امید خانواده آدامز به ونیزدی است تا پاسخی برای سوالات خود بیابند. همه این وقایع زمانی رخ می دهند که ونزدی در تلاش است تا با روابط بسیار پیچیده جدیدی که در نورمور آغاز کرده کنار بیاید و با شرایط جدید سازگار شود. زیرا او تا به حال چنین شرایطی را تجربه نکرده بود و همه چیز برای او کاملا جدید است. در این آکادمی و مدرسه جدید، او با ماجراها، موقعیت‌ها، افراد، احساسات و روابطی آشنا می‌شود که تجربه‌ای برای آنها نداشت و حالا نمی‌داند چگونه با آنها کنار بیاید.


      سریال هایی شبیه به سریال چهارشنبه

      خلاصه داستان: سریال محفل داستان دانشجویی به نام جک مورتون را روایت می کند که به گروه رز آبی هرمتیک می پیوندد. یک انجمن مخفی که به آموزش و تمرین جادو می پردازد. همانطور که جک عمیق تر به تاریخ سازمان می پردازد، اسرار تاریک خانوادگی و یک نبرد زیرزمینی را کشف می کند. نبردی بین گرگینه ها و هنرهای تاریک جادو.

      شخصیت چهارشنبه آدامز با دیگر بچه های مدرسه ای در سریال چهارشنبه

      سریال باشگاه نیمه شب

      • بازیگران: ایمان بنسون، ایگبی ریگنی و روث کاد
      • سال انتشار: 2022
      • جنسیت: معمایی، درام و ترسناک

      ونزدی در عین حال متوجه می شود که مانند مادرش توانایی های ذهنی خاصی دارد که می تواند به او کمک زیادی کند. به منظور حل یک معمای قتل بسیار مهم محلی با کمک کلانتر جریکو. سریال چهارشنبه ماجراهای این دختر جوان را با پیچ و تاب مرموز، عناصر ماوراء طبیعی و همچنین رازآلود برای مخاطب به تصویر می کشد. هنگامی که در کالج است، چهارشنبه تلاش می کند تا از قدرت های روانی در حال ظهور خود استفاده کند، یک قتل عام بی رحمانه (که شهر کوچک را به وحشت انداخته است) خنثی کند و یک معمای مرموز ماوراء طبیعی را حل کند.

      جنسیت: اکشن، ماجراجویی و کمدی

    اعضای آکادمی چتر در قسمت اول The Umbrella Academy

    سریال آکادمی چتر

    شخصیت چهارشنبه آدامز در کنار تینگ در سریال چهارشنبه

    شخصیت جک به همراه 3 گرگینه دیگر در سریال The Order

    سریال سفارش

    اسپین آف داستان خانواده آدامز، سریال چهارشنبه ها، مدتی است که در نتفلیکس حضور داشته و رکورد بیشترین بازدید را در یک هفته شکسته است.