احیای فینیاس و فرب توسط دیزنی

آیو دیویسرئیس تلویزیون برند دیزنی در جریان تور مطبوعاتی انجمن منتقدان تلویزیون تایید کرد که همزمان با از سرگیری سریال پویانمایی فینیاس و فرب، فصل دوم انیمیشن همستر و گرتل (همستر و گرتل) نیز اجرا خواهد شد. ایو دیویس گفت: دن [پوونمیر] او به دلیل توانایی منحصر به فردش در خلق داستان ها و شخصیت های محبوب شناخته شده است. ما بسیار خوشحالیم که به همکاری با دن ادامه می دهیم و فینیاس و فرب محبوب را بازگردانیم.

Dan Poonmire 40 قسمت جدید از انیمیشن Phineas and Ferb را برای دیزنی تولید خواهد کرد که طی دو فصل به بینندگان ارائه خواهد شد.

مجموعه انیمیشن Phineas and Ferb بین سال های 2008 تا 2015 در 4 فصل شامل 129 قسمت پخش شد. این انیمیشن ماجراهای فینیاس فلین و برادر ناتنی اش فرب فلچر را دنبال می کند که در تعطیلات تابستانی به ماجراجویی می پردازند. این انیمیشن سریالی موفقیت های زیادی را برای کمپانی دیزنی به ارمغان آورد.

همانطور که ورایتی گزارش داد، دن پونمیر طبق قرارداد کلی با شرکت تلویزیونی برند دیزنی، 40 قسمت جدید از انیمیشن فینیاس و فرب را تولید خواهد کرد که در دو فصل به بینندگان عرضه خواهد شد. هنوز خبری از زمان عرضه این انیمیشن منتشر نشده است و طرفداران باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتری باشند.

طرفداران می توانند منتظر شروع یک تعطیلات تابستانی دیگر برای Finnis و Ferb باشند. زیرا در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه می شویم که دیزنی در تلاش است تا انیمیشن فینیاس و فرب را احیا کند.

بخوانید  تهیه‌کننده سابق Battlefield 4 به DICE بازگشت تا رهبری فرنچایز تولید را بر عهده بگیرد