مورگان فریمن به سریال شیرهای تیلور شریدان پیوست

در خلاصه داستان سریال Lioness به تهیه کنندگی تیلور شریدان آمده است: «کروز مانوئلوس با بازیگر لیزا دی اولیویرا یک ملوان جوان خشن اما پرشور برای پیوستن به تیم نامزدی شیرهای سیا برای کمک به سرنگونی یک سازمان تروریستی استخدام می شود.

مورگان فریمن برای بازی در سریال آنلاین Lioness از پارامونت پلاس که توسط تیلور شریدان تهیه شده است قرارداد امضا کرده است.

سریال Lioness بر اساس یکی از برنامه های واقعی سازمان سیا با بازی مورگان فریمن ساخته شده است نیکول کیدمن، زوئی سالدانیا، ژیل واگنر، دیو آنابل، لامونیکا گرت، جیمز جردن، آستین هبرت، هانا لاو لنیر، استفانی نور و جونا وارتون نقش بازی می کنند. مورگان فریمن در این سریال نقش ادوین مولینز، وزیر امور خارجه آمریکا را بازی می کند. جزئیات زیادی در مورد این شخصیت وجود ندارد و تنها مشخص است که او در دستگاه های دولتی فعالیت می کند.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، باخبر می شویم که لیست بازیگران سریال Lioness از شبکه آنلاین پارامونت پلاس افزایش یافته است. بر اساس گزارش رسانه ددلاین، مورگان فریمناین بازیگر هالیوود در میان بازیگران سریال جاسوسی هیجان انگیز در حال تولید تحسین شد تیلور شریدانخالق سری Yellowstone (Yellowstone) می پیوندد.

پس از بازی در Sons of Anarchy و Veronica Mars از FX، تیلور شریدان به تولید فیلم بسیار موفق یلوستون و پیش درآمدهای 1883 و 1923 ادامه داد. این بازیگر و فیلمساز آمریکایی همچنین مجموعه درام جنایی شهردار کینگستون و تولسا کینگ را تهیه کرد. از این رو طرفداران امید زیادی به موفقیت سریال Lioness دارند.

بخوانید  جدید در نتفلیکس فوریه 2022: شما: فصل 4 قسمت 1، ارباب حلقه ها، و بیشتر

مورگان فریمن بیشتر به خاطر بازی در فیلم هایی مانند خیابان هوشمند، رانندگی خانم دیزی، رستگاری در شاوشنک، کودک میلیون دلاری (میلیون دلاری مورد علاقه) و سه گانه بتمن کریستوفر نولان شناخته می شود. او اخیرا در سریال The Kominsky Method بازی کرده است.