آگوست می تواند نگاهی اجمالی به گام بعدی نینتندو به ما بدهد



همه نگاه ها به حق در 12 می برای طرفداران نینتندو است. این زمانی بود که بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom بالاخره منتشر شد، بیش از شش سال پس از اینکه Breath of the Wild به یکی از معروف‌ترین بازی‌های تاریخ تبدیل شد. اما پس از ماه آینده، رمز و راز زیادی در مورد آینده خانه ماریو وجود دارد.

نینتندو می‌تواند مجموعه‌ای از تعطیلات سوییچ و بیشتر در Gamescom را در ماه آگوست روشن کند. این شرکت برای اولین بار از سال 2019 به کنفرانس بازی های ویدیویی اروپا بازگشته است یوروگیمر. The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom و Pikmin 4 تا آن زمان در طبیعت منتشر خواهند شد و شکاف بزرگی برای آنچه که این شرکت می تواند در سالن کنفرانس به نمایش بگذارد باقی خواهد ماند.

در حال پخش: پیش نمایش Zelda: Tears of the Kingdom

مطمئناً، شاید نینتندو عناوین Switch را که قبلا منتشر شده بود در Gamescom به نمایش بگذارد. Mario Kart 8 Deluxe نیز به دریافت DLC ادامه می دهد، با پنج شخصیت جدید که به تازگی تیز شده است. این شرکت همچنین معمولاً میزبان مسابقات بازی هایی مانند Super Smash Bros است. Ultimate و Splatoon 3 در رویدادهای عمومی.

Pokemon Scarlet و Violet نیز قرار است اولین الحاقات DLC خود را اواخر امسال دریافت کنند. قسمت 1: The Teal Mask یک پنجره انتشار در پاییز دارد و قسمت 2: The Indigo Disk زمستان را هدف قرار می دهد. هر دو ماجراجویی مرزهای Paldea را گسترش خواهند داد. به این واقعیت اضافه کنید که Pokemon یکی از بزرگترین فرنچایزهای نینتندو است، و فشار زیادی در Gamescom منطقی است.

هنوز هم به نظر می رسد یک مجموعه سبک Switch برای Gamescom باشد، به خصوص که Nintendo Live نیز برای سپتامبر در سیاتل معرفی شد. به نظر می‌رسد این نشان می‌دهد که این شرکت بازی‌های ناشناخته‌ای دارد که باید برای فصل پاییز و پنجره‌های تعطیلات پرسود سروصدا کنند.

Metroid Prime 4 فیل در اتاق است. استودیو رترو، سازنده بازی Donkey Kong Country: Tropical Freeze، تولید بازی را در سال 2019 از سر گرفت و تقریباً از آن زمان تاکنون چیزی در مورد آن شنیده نشده است. گفته می‌شود، نینتندو Metroid Prime Remastered را در اوایل سال جاری منتشر کرد، با گزارش‌هایی مبنی بر اینکه Metroid Prime 2 و 3 نیز در مقطعی به سوییچ می‌روند. همچنین غیرمعمول نیست که نینتندو قبل از انتشار یک فرنچایز بزرگ دیگر، روی تبلیغ یک بازی بزرگ – در این مورد، The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom – تمرکز کند. بنابراین شاید Metroid Prime 4 در ماه‌های آینده شاهد یک فشار مطبوعاتی بزرگ باشد، اگر واقعاً به اتمام برسد.

قبلاً شایعاتی مبنی بر آمدن The Legend of Zelda: Twilight Princess و Wind Waker به سوییچ منتشر شده بود. هر دو ریمستر روی Wii U دریافت کرده‌اند و نینتندو در طول سال‌ها تعداد زیادی بازی Wii U را به سوییچ منتقل کرده است. با این حال، زمان بندی در مورد این احتمال کمی عجیب به نظر می رسد زیرا Tears of the Kingdom به زودی منتشر می شود و بدون شک DLC خاص خود را خواهد داشت.

بخوانید  انتشار سه گانه Batman Arkham برای نینتندو سوییچ

فرنچایز پرچمدار نینتندو از زمان Super Mario 3D World + Bowser’s Fury در سال 2021 خاموش بوده است. و از آنجایی که در اصل یک پورت Wii U بود، قهرمان سبیلی از سال 2017 با Super Mario Odyssey ماجراجویی کاملا جدیدی ندیده است. به نظر می رسد زمان بازی ماریو فرا رسیده است، هرچند ممکن است تا زمانی که جانشین سوییچ منتشر نشود، آن را نبینیم.

داگ بوسر، رئیس نینتندو آمریکا، در ماه مارس گفت که این شرکت در مورد سوییچ 2 چیزی برای اعلام ندارد. در همین حال، یک گزارش فوریه حاکی از آن بود که نسل بعدی کنسول نینتندو ممکن است در سال 2024 عرضه شود. نکته جالب توجه این است که این شرکت هرگز اجازه نداده است بیش از هفت سال بین سخت افزار جدید سپری شود. کنسول خانگی (NES تا SNES طولانی ترین است. ). سوییچ در مارس 2024 به این نقطه عطف خواهد رسید.

اکنون، مانند سایر بازی‌های سوییچ در اواخر امسال، همه اینها یک بازی حدس‌زنی است. Donkey Kong از زمان Tropical Freeze در سال 2014 در بازی جدیدی بازی نکرده است. Star Fox و F-Zero برای کل نسل سوییچ نادیده گرفته شدند. اینها سه فرنچایز بزرگی هستند که نینتندو می‌تواند از آنها استفاده کند، اما دو مورد آخر در این مرحله فراموش شده‌اند.

اساساً، تقریباً به نظر می‌رسد که وقت آن رسیده است که نینتندو از سوییچ به یک جانشین برود، یا اینکه در مورد آینده سوییچ روشن شود. ترکیب بازی‌ها پس از انتشار گسترده The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom بسیار سبک به نظر می‌رسد. Metroid Prime 4 محتمل‌ترین بازی بعدی برای سوییچ به نظر می‌رسد، اما این فقط به این دلیل است که قبلاً اعلام شده است (هر چند مدت‌ها پیش بود). گیمزکام در ماه آگوست باید پرده آینده نینتندو را از بین ببرد، در صورتی که نینتندو دایرکت قبلاً این کار را نکرده است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.