اکران فیلم Spider-Man’s Spider-Man World با رتبه بندی بزرگسالان

Aaron Taylor-Johnson، بازیگر نقش Kraven، در طول پنل قول داد که در Kraven the Hunter با یک فیلم واقعی و واقعی مارول روبرو خواهیم شد و آنها به خوبی می دانند که او یک شکارچی و قاتل بسیار ماهر است. همچنین مشخص شد که شخصیت شرور و منفی Rhino در فیلم Kerwin the Hunter حضور خواهد داشت. الساندرو نیولابازیگر Jurassic Park 3 و The Many Saints of Newark نقش این شخصیت را بر عهده داشت.

فیلم Kraven the Hunter قرار است در تاریخ 6 اکتبر 2023 (14 اکتبر 1402) اکران شود.

اطلاعاتی در مورد فیلم های جدید Sony Pictures Kraven the Hunter از جمله حضور شخصیت دیگری و رده بندی سنی این فیلم از دنیای مرد عنکبوتی بیرون آمد.

در آخر اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلم Kraven the Hunter منتشر شده است. در جریان پنل Sony Pictures در Cinemacon امسال، اولین تریلر فیلم «Craven the Hunter» نمایش داده شد که قرار است تابستان امسال اکران رسمی شود. Sony Pictures همچنین تایید کرده است که Kraven the Hunter در رده بزرگسالان اکران خواهد شد و این اولین فیلم در دنیای مرد عنکبوتی سونی است که رتبه R را دریافت می کند.

آرون تیلور جانسون مثل کریون شکارچی، فرد هچینگر مثل آفتاب پرست، الساندرو نیولا مثل کرگدن، راسل کرو مثل پدر کرئون، آریانا دبوس مثل کالیپسو، کریستوفر ابوت و لوی میلراز جمله بازیگرانی هستند که قرار است در فیلم کراون شکارچی حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند. جی سی چاندورکارگردان فیلم مرز سه گانه، کارگردانی فیلم کراون شکارچی و نگارش فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد. ریچارد ونک، آرت مارکوم و مت هالووی شده است.

بخوانید  فصل 1 Fortnite Chapter 4: تمام ماموریت های اکسپلورر و چالش های راه اندازی