آواتار: Frontiers of Pandora ممکن است در آینده نزدیک پیش فروش را آغاز کند


یکی از دیتا ماینرها هنگام بررسی سرورهای فروشگاه یوبی سافت، تصویری را کشف کرد که نشان از آغاز پیش فروش بازی در آینده ای نه چندان دور دارد.

Ubisoft و Massive Entertainment جزئیات زیادی درباره Avatar: Frontiers of Pandora پس از به تعویق افتادن آن به سال مالی 2023-24 فاش نکردند. با این حال احتمالا در آینده ای نه چندان دور اطلاعیه جدیدی در رابطه با پیش خرید این بازی اکشن ماجراجویی منتشر خواهد شد. اخیرا ScriptLeaksR6 با انتشار تصویری از سرورهای فروشگاه یوبی سافت در توییتر اعلام کرد که به زودی پیش فروش بازی آواتار آغاز می شود.

ظاهراً با پیش خرید Avatar: Frontiers of Pandora، بسته The Child of Two Worlds، که شامل پوسته اسلحه و مجموعه ای از لوازم جانبی برای شخصیت درون بازی است، برای بازیکنان دریافت خواهد کرد. آن را در نمایشگاه E3 2023. Ubisoft اعلام کرده است که با “لیست غنی” از بازی ها در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

بازی Avatar: Frontiers of Pandora برای Xbox Series X | این بازی برای Xbox Series S، PlayStation 5 و PC منتشر خواهد شد. این بازی حداقل 5 سال است که در حال توسعه است و متعلق به Lightstorm Entertainment است جیمز کامرون ساخته خواهد شد. علیرغم شایعات سال گذشته مبنی بر بد بودن آواتار، یوبی سافت انتظار فروش بالایی برای Avatar و Assassin’s Creed Mirage دارد.

جوایز احتمالی پیش خرید بازی آواتار

بخوانید  کاهش چشمگیر قیمت پردازنده های سری Ryzen 7000