آغاز فروش کارت گرافیک چینی MTT S80 16GB

همانطور که قبلا ذکر شد، این کارت با استفاده از یک GPU جدید به نام Chunxiao طراحی شده است و از 1096 هسته FP32 تشکیل شده است. در این کارت از 16 گیگابایت حافظه GDDR6 با سرعت 14 گیگابیت بر ثانیه استفاده شده و به پورت DisplayPort 1.4a متصل است. و HDMI 2.1 او مجهز بود. پشتیبانی از تصاویر با وضوح بالا یکی از اصلی ترین نکات فروش این کارت است.

این نقشه از DirectX API است و OpenGL از آن پشتیبانی می کند، اما سازنده مشخص نکرده است که از کدام نسخه استفاده می کند. نکته مهم دیگر این است که MTT برای تعدادی بازی مانند Crossfire، League of Legends و Diablo 3 و همچنین Minecraft و Need For Speed ​​Hot Pursuit بهینه شده است. در حال حاضر، چیزی در مورد درایورها یا نرم افزارهای بین المللی آن گفته نشده است.

نکته قابل توجه این است که بعداً مادربردهای دیگری نیز با این کارت برای خرید در دسترس خواهند بود، اما عرضه آنها بسیار محدود است. در حال حاضر مشخص نیست چه تعداد از این کارت ها تولید شده و در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

کارت گرافیک Moore Threads MTT S80 در حال حاضر فقط به عنوان بسته مادربرد ASUS TUF GAMING B660M-PLUS D4 فروخته می شود و به صورت جداگانه قابل خرید نیست. قیمت این باندل 422 دلار تعیین شده است و با جدا کردن قیمت 145 دلار از مادربرد ایسوس به 277 دلار برای این باندل خواهیم رسید.

کارت گرافیک چینی MTT S80 به عنوان اولین پردازنده گرافیکی این شرکت با رابط PCIe Gen5 برای فروش موجود است، اما نمی توان آن را به تنهایی خریداری کرد.

بخوانید  کارل اربن در حال گفتگو برای پیوستن به بازیگران فیلم دنباله دار مورتال کمبت - گزارش