کوین کانروی صداپیشه بتمن در سن ۶۶ سالگی درگذشت

دایان پرشینگ در Batman: The Animated Series با کوین کانروی همکاری کرد و صداپیشگی شخصیت Poison Ivy را بر عهده داشت. این بازیگر در این باره نوشت: «خبری بسیار ناراحت کننده دارم: کوین کانروی، صداپیشه محبوب بتمن دیروز درگذشت، او مدت ها بیمار بود، اما برای خوشحالی هوادارانش، مدت ها با آن مبارزه کرد. نه تنها صداپیشه ها، بلکه بسیاری از طرفداران از دست دادن او را احساس خواهند کرد.”

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر می شویم کوین کانرویصداپیشه کهنه کار بتمن در سن ۶۶ سالگی درگذشت. این بازیگر آمریکایی 30 سال است که صداپیشگی این شخصیت دی سی را در رسانه های مختلف انجام داده است که از جمله آنها می توان به بازی های Batman Arkham، Injustice و MultiVersus اشاره کرد. دایان پرشینگ او روز جمعه در یک پست فیسبوکی از درگذشت کوین کانروی خبر داد.

کوین کانروی علاوه بر بازی‌های بتمن، صداپیشگی شخصیت‌ها در Crusaders of Might and Magic، Jak and Daxter: The Precursor Legacy و Max Payne 2: The Fall of Max Payne را نیز بر عهده داشت. کمپانی دی سی گفت: درگذشت کوین کانروی بازیگر افسانه ای و صداپیشگی چندین نسل شخصیت بتمن بسیار غم انگیز است. کوین کانروی ماه گذشته در توییتر، هالووین را به هوادارانش تبریک گفت.

کوین کانروی صداپیشه بتمن درگذشت

کوین کانروی صداپیشه محبوب بتمن در سن ۶۶ سالگی درگذشت.